MASECZKA DOMOWA / JAJECZNA / NAWILŻAJĄCA / NABŁYSZCZAJĄCA

wtorek, 21 kwietnia 2015 | 5 komentarzy
Do napisania tego postu zainspirowały mnie moje włosy. Mam z nimi odwieczny problem. Są długie, a na dodatek kręcone, co próbuje zmienić przez ciągłe prostowanie :) Mam tu dla was świetny sposób na nawilżenie i regeneracje. Zapraszam!

Do tego jeszcze je rozjaśniam, a więc są suche i zniszczone. Wyszukuję ciągle domowych sposobów na odżywianie moich włosów, jak i zabiegów fryzjerskich, ale tak zawsze wychodzi, że nie jestem z nich zadowolona i żałuje czasu oraz wydanych pieniędzy. W dzisiejszych czasach nikt nie ma czasu, albo ochoty na przygotowanie maseczki czy też płukanki do włosów domowej roboty ( sama przyznam się, że czasami nie mam ochoty i wiem jak to jest), dlatego przedstawię wam szybki i prosty sposób na super maseczkę:
- nawilżającą
- regenerującą
- nabłyszczającą,
którą da się zrobić w 3 minutki :)

SKŁADNIKI Do przygotowania potrzebne będzie w zależności od długości włosów:
  1. 3 żółtka                                                                                                                    
  2. 3 łyżki oliwy z oliwek ( ja czasami dodaje zwykłego oleju słonecznikowego lub rzepakowego jak nie mam oliwy )
  3. sok z 1 cytryny
  4. do przykrycia głowy najlepiej folia spożywcza, lub aluminiowa oraz ręcznik
  5. suszarka do podgrzewania maski
JAK PRZYGOTOWAĆ
Trzeba wymieszać wszystkie składniki bardzo dokładnie, nałożyć na suche włosy ( ja nakładam też i na mokre). Przykryć folią spożywczą lub ręcznikiem. Pozostawić maseczkę na dłuższy czas w zależności od możliwości. Ja zostawiam ją na ok godziny. Na koniec spłukać i umyć jak zawsze. :) Dla lepszego efektu można podgrzewać suszarką włosy, gdyż w cieple maseczka lepiej działa.

PODSUMOWANIE

Sposoby ,,naszych babć'' mogą czynić cuda. Nie trzeba wydawać mnóstwo pieniędzy na maseczki ze sklepu lub zabiegi fryzjerskie. Ważne jest to że składniki zawsze mamy pod ręką w domu i możemy szybko przygotować maseczkę. Jajko jak i oliwa zawierają witaminy oraz mnóstwo minerałów, które działają na nasze włosy w sposób rewitalizujący, wygładzający oraz nawilżający suche i zniszczone włosy. 


Kolejnym razem dodam post o maseczce lnianej, która nawilża oraz nabłyszcza włosy.

Napiszcie jak działa na was ten sposób
Sylwia


5 komentarzy

  1. Prosta i szybka maseczka. W sam raz dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy włosy do ramion, falowane. Prostownica na nas nie działa, bo po godzinie efekt i tak jest przed + spalone włosy :) Ostatnio przerzuciłyśmy się na szampon ziołowy i widzimy znaczną poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki to szampon, chętnie wypróbuje go, mam taki sam problem

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zaciekawiłaś mnie ta maseczką lnianą. Bardzo lubię domowe sposoby na piękno i urodę.:) Niestety coraz mniej osób o nich pamięta.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.