Szybcy i wściekli 7 w opinii M.

czwartek, 30 kwietnia 2015 | Brak komentarzy
Witajcie!

Dzisiejszy post będzie na temat jednego z moich ulubionych filmów, a mianowicie "Szybcy i Wściekli 7". Na seansie byliśmy z chłopakiem już z dobry tydzień temu, ale nie było czasu na posty, przejde w takim razie do sedna.
Szybcy i Wściekli są dla mnie klasykiem filmów o szybkich samochodach, wyścigach ulicznych itd. Co prawda oglądając 1. część w życiu bym nie pomyślała, że reszta potoczy się właśnie w taki sposób, ale nie był to zły wybór reżyserów.



W 7 bardziej postawiono na sceny akcji niż wyścigów, jednak akurat taka zmiana wyszła na plus, bo wszystko to trzyma w napięciu przez cały film. Powiem wam szczerze, że przeważnie jak idziemy do kina jakiś film to pod koniec patrze już na zegarek czy jeszcze dużo zostało, a tutaj takiej sytuacji nie było-wręcz przeciwnie, chciałam więcej! Najbardziej chwyciła mnie za serce końcówka i nawet poleciały mi łzy.
Kolejnym plusem dla mnie była wręcz niezauważalna zmiana aktorów. Brat Paula wygląda jak jego bliźniak i gwarantuje, że nie wiedząc jaka scena jest ostatnią graną przez niego, nawet nie zauważycie podmianki.

Nie będę opisywała co się dzieje, kto z kim i dlaczego, obejrzyjcie sami. Mogę jedynie powiedzieć, że na pewno będzie 8 część. :)

Film jako całość-SUPER!! Na prawdę serdecznie polecam.

Oglądaliście tą część, jakie są wasze odczucia? Podzielcie się opiniami!
Życzę wam miłego weekendu, korzystajcie jak najwięcej możecie, a ode mnie w następnym poście relacje z mojego weekendu, który będzie baaardzo ekstremalny! :)

M.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.