LEGINSY / INSPIRACJE / PRZEGLĄD SZAFY

czwartek, 7 maja 2015 | Brak komentarzy
LEGGINSY 

W mojej szafie można znaleźć bardzo dużo ubrań. Niektóre ubrania potrafię zakładać cały czas na okrągło. Niestety mam też takie rzeczy które założyłam tylko  w przymierzalni. Raz na jakiś czas robię przegląd swojej szafy i odkładam te ubrania które uważam że już nie będą mi potrzebne i  chowam je na najwyższą półkę w szafie, co jest w tym zabawnego to, że znów po jakimś czasie przekładam je w nadziei że będę w nich chodzić ( i tak na okrągło). Często też oddaje ubrania swoim siostrom, które są bardzo zadowolone- dobrze, że mamy podobny gust. Jednym z ulubionych  elementów mojej garderoby są właśnie legginsy

Mam ich około 20 par i prawie wszystkie w kolorze czerni :)
Mocną stroną legginsów jest to że są bardzo wygodne nie krępują ruchów i świetnie wyglądają w połączeniu z butami sportowymi jak i eleganckimi. Moim zdaniem można śmiało stwierdzić że stały się zamiennikiem dla spodni, bynajmniej dla mnie. Zawsze w mojej szafie było najwięcej jeansów.
Od jakiegoś czasu zakochałam się w legginsach mogę je założyć do pracy na podwórko do biegania - po prostu wszędzie. Mogę je skomponować z każdym ubraniem np. z koszulką, topem, bluzą, skórzaną ramoneską,

Wybrałam te modele które najbardziej mi się podobają i inspirują mnie.


1.

2.


Zdjęcie pierwsze i drugie  to śliczne legginsy w kwiatki oraz prążki  firmy  H&M


3.




4.


Zdjęcie trzecie i czwarte to legginsy skórzane z suwaczkami firmy zara

5.

6.




7.





Zdjęcie pięć, sześć i siedem to legginsy sportowe firmy Nike - właśnie takie uwielbiam najbardziej:)




MOJE INSPIRACJE

Po niższe zdjęcia to moje inspiracje odnalezione w internecie. Chętnie takimi perełkami zapełniłabym swoją garderobę:)






















GWIAZDY W LEGGINSACH 

      Legginsy to świetny wybór, nie zależny od pory roku, oraz osoby która je nosi. Celebrytki, aktorzy i wszyscy zwykli i niezwykli ludzie bardzo chętnie je noszą. Bez  względu na pogodę, gwiazdy chętnie pokazują swoje ciało, a najbardziej swoje nogi. Legginsy bardzo dobrze podkreślają nogi i pupę


























a wy nosicie legginsy :)?
jeżeli tak to jakie macie ulubione wzory ?

Sylwia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.