Wszystko co kocham, czyli trochę o M.

wtorek, 19 maja 2015 | Brak komentarzy
Hej wam wszystkim!

Ostatnio trochę zaniedbałyśmy bloga, ale postaramy się pomału do was wracać z nowymi pomysłami, recenzjami o historiami o nas samych.

Wiem, że miał być post o tym jak spędziłam majówkę, ale postanowiłam zmienić trochę plany i podzielić się z wami tym, co jest dla mnie w życiu ważne.



1. Miłość


Wiadomo, każdy chce być w życiu kochany i każdy chce kogoś kochać. Dla mnie miłość czy to do chłopaka, czy do rodziny jest najważniejsza. Jestem bardzo uczuciową osobą i jeśli brakuje mi ciepła ze strony drugiej osoby czuję się nieszczęśliwa, dlatego od siebie daje zawsze jak najwięcej i tego samego oczekuję od innych. Swojego chłopaka kocham nad życie i mam nadzieję, że ten stan będzie trwał wiecznie, a za rodzinom wskoczyła bym w ogień.

2. Pasja


Nadra


Przez wiele lat moją największą pasją była muzyka. Śpiewałam, brzdąkałam na różnych instrumentach, miksowałam i robiłam wszystko co z muzyką można było zrobić. Jednak od czasu, kiedy poszłam na studia muzyka zeszła na drugi plan, a na jej miejsce wskoczyła jazda konna. Konie kochałam od zawsze, zresztą jak wszystkie zwierzęta, jednak do nich ciągnęła mnie jakaś niewidzialna lina. Być może dlatego, że w mojej rodzinie zawsze te konie były obecne, jednak we wcześniejszych latach nie miałam okazji ani możliwości, dlatego pasja ta-zaszczepiona troszeczkę przez moją koleżankę, która zabrała mnie do miejsca, w którym obecnie jeżdżę-rozwinęła się u mnie dopiero, gdy się usamodzielniłam.



Ara

Magnolia


Ara

Ara

Dodatkową pasją, którą dziele z moim chłopakiem jest off road. To dzięki niemu pokochałam ten sport, adrenalinę, którą powoduje. Zawsze kręciły mnie szybkie samochody, ryk silnika i odkąd pamiętam marzyłam o moim idealnym wozie, jednak nigdy nie pomyślała bym, że tak się wkręcę w rajdy terenowe, a nie uliczne, które zawsze tak podziwiałam. No cóż, wpadłam. Ja mam swoje konie, a mój ukochany mechaniczne i jakoś staramy się w tym wszystkim łączyć. 




A co dla was jest w życiu ważne, bez czego nie wyobrażacie sobie życia? Piszcie! Chętnie poczytam.
Zapraszam was do komentowania.

Całusy!
M.





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.