Coś nowego, coś innego.

piątek, 26 czerwca 2015 | 2 komentarze
Witam wszystkich serdecznie!
Nie obawiajcie się, o blogu nie zapomniałam. Wszystko znowu muszę zwalić na sesje.. Niestety egzaminy zabierają mi bardzo dużo czasu, a chcąc je zaliczyć w pierwszych terminach muszę się na prawdę przyłożyć, dlatego też tak mnie tu mało ostatnimi czasy było, ale już wracam!




Przez ten cały czas co mnie nie było, dużo rozmyślałam i zastanawiałam się w jakim miejscu jeśli chodzi o blogowanie chciała bym się znaleźć i stwierdziłam, że to, co pisałam do tej pory mi nie odpowiada. Chciałam nawet usunąć wszystkie swoje wcześniejsze posty ale S. nie pozwoliła więc zostają. :) 
Zmieni się trochę styl i forma oraz treść postów. Do tej pory nastawiałam się głównie na jakieś recenzje, jednak ile można recenzować? ;p A że mam dusze romantyczki to chce mi się trochę po romantyzować. 

Chciała bym, żebyście w pisaniu tych notek trochę mi pomogli. A w jaki sposób? Pod notką umieszczajcie jakieś cytaty, słowa klucz, bądź sytuacje, a ja postaram się odnieść do nich w moim poście. Co wy na to? Mogę na was liczyć? :) Sama też będę takich skojarzeń wyszukiwała, więc myślę, że pomysłów nie zabraknie. 

Jak na razie zostawiam was z cudownym zejściem na plażę w Jastrzębiej Górze. Uwierzcie mi, zejścia tam to istna katorga. Jeśli ktoś się wybiera w tamte strony to radziła bym się nastawić na ciężkie wspinaczki. :)

Całuję Was
M.

2 komentarze

  1. Ja chciałabym coś przeczytać o sposobie na udane życie- będzie pewnie ciężko. Fajne posty, aby tak dalej. Będę czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie cięzko, ale postaram się coś napisać. Cieszę się, że sie podoba i zapraszam czesciej! :* M.

      Usuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.