Jak interpretować sny? Sennik

wtorek, 30 czerwca 2015 | 1 komentarz
Hej :)
Dzisiejszy post, będzie o mich snach i ich znaczeniu.  Jestem prawie jak czarownica wierzę w wróżki, wróżby, przesądy i duchy oraz w różne nadprzyrodzone rzeczy.


Jak dobrze pamiętam już od wczesnego dzieciństwa miałam różne sny, może nie do końca zastanawiałam się nad ich znaczeniem, bo tak naprawdę nie rozumiałam ich i się w to nie wgłębiałam. W domu rodzinnym miałam przecudowną sąsiadkę, mamę mojej przyjaciółki, która potrafiła przepowiedzieć każdy  mój sen i powiedzieć co może oznaczać i co może mi się przydarzyć.
Zaczęłam analizować i zapamiętywać każdy mój sen i znaczenie . Po wiem, że moje zdziwienie było ogromne. Sytuacje które mogły mnie spotkać po śnie sprawdzały się.

Szczury
wiem, że jeśli śni mi się ten gryzoń na pewno będę miała do czynienia z fałszywymi ludźmi. Moje życie znajdzie siw w ciężkiej sytuacji. Te sny są zawsze wyczerpujące i takie realne. Widzę zawsze dużo szczurów, które mnie otaczają.


Zęby
zęby zdrowe to oznaka jakiegoś sukcesu lub korzyści które osiągnę. Zepsute i czarne zęby, które wypadają to dla mnie czas ciężki. Może choroba niepowodzenia i porażki. Zdarza się utrata kogoś bliskiego.


Zmarła bliska osoba
zawsze śni mi się moja mama, która zmarła 6 lat temu. Zawsze w moim śnie jest duchem, zjawą przerażającą wiem wtedy, że coś się dzieję z moim bratem, albo tatą - ostrzega mnie i prosi o pomoc.Ten sen powracał do mnie jak mantra. Przez jakieś 2 lata po śmierci mamy. Jeżeli śnią mi się inni zmarli, ale bliskie osoby to znak zmiany pogody.


Ogień
sen o ogniu czerwonym i mocno płonącym to plotki, jakieś oszczerstwa. Zawsze, śni mi się las który płonie ogromnym czerwonym ogniem. Las zazwyczaj jest ładny i zielony, kwitnący.




Dziecko 
sen o dziecko - zazwyczaj  o płaczącym niemowlęciu to kłopoty z którym czas się zmierzyć.


Przepaść
spadanie w przepaść lub tunel to na pewno stawienie czoła przeciwnościom i trudnym sytuacjom zazwyczaj bez wyjścia. :(


Mam też sny o tym o czym intensywnie myślę. Podczas snu wybudzam się pamiętając o tym co mi się śni, więc zamykam oczy i układam swoją historię w głowie śniąc o tym o czym chcę i marzę . :) prawie jak film.


Czy wierzycie w sny?
Czy zdarza wam się przewidzieć coś przez sen?


Sylwia




1 komentarz

  1. bardzo ciekawa interpretacja, Twój personalny sennik online zawiera sny, które pojawiają się także u mnie

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.