Sposób na udane życie według M.

środa, 29 lipca 2015 | 6 komentarzy
Cześć!

Trudno jest określić jeden konkretny sposób na udane życie, bo każdy z nas widzi przez to co innego. Dla jednego udane życie będzie wtedy, gdy osiągnie wszystkie możliwe sukcesy w pracy a dla innego gdy zwiedzi wszystkie kraje Europy, jednak postaram się wam przedstawić mój "przepis" na to, aby być z życia zadowolonym.




1. Realizowanie wyznaczonych celów.

Każdy z nas ma marzenia, które albo są w nas od dzieciństwa lub pojawiają się z biegiem lat, są też takie które pojawiają się naturalnie np. małżeństwo czy założenie rodziny. Każdego dnia wyznaczamy sobie jakieś cele, które chcieli byśmy osiągnąć i najważniejsze w tym wszystkim jest to, aby wszystko to starać się realizować. Wiadomo, że gdy czegoś bardzo pragniemy, a tego nie mamy lub nam coś nie wychodzi to popadamy w frustrację i wszystkiego nam się odechciewa, ale za to gdy nam coś wyjdzie możemy skakać do samego nieba ze szczęścia i to jest własnie mój numer 1, realizowanie siebie, bo człowiek stłamszony i bez celu to człowiek nieszczęśliwy.

2. Dostrzeganie pozytywów.

Od zawsze byłam optymistką i nawet jeśli sytuacja była tak tragiczna, że nie mogło być dobrze ja zawsze odwracałam wszystko o 180 stopni i starałam się widzieć w tym coś dobrego. Moja mama zawsze mi mówi, że na życie patrze przez różowe okulary i kiedyś się tym rozczaruje, a w życiu trzeba być realistą. Moje zdanie jest inne. W każdej sytuacji odnajdujcie pozytywy, a zobaczycie, że jakoś łatwiej stawiać czoła problemom. Mi zawsze w głowie towarzyszy takie stwierdzenie "gdy szklanka jest do połowy zapełniona wodą to nie można płakać, że jest do połowy pusta tylko trzeba spojrzeć, że jest do połowy pełna" i życie od razu staje się lepsze!

3. Korzystanie z życia w miarę możliwości.

Kochani, korzystajcie z tego co daje wam dany moment, nie odkładajcie niczego na "później", bo tego "później" może już nie być. Życie potrafi płatać takie figle, że na prawdę nie wiadomo co nas czeka. Zycie człowieka jest kruche i w brew pozorom szybko mija, dlatego róbmy tak żeby nie żałować żadnej chwili i nie myśleć "szkoda, że tego nie zrobiłam/em", bo czasu nie cofniemy.

4. Być sobą jest pięknie!

Niektórym osobom ciężko przychodzi pokazywanie swojej prawdziwej twarzy. Dopasowują się do towarzystwa po mimo, że często nie chcą, bo obawa przed tym jak zaakceptują moje prawdziwe Ja jest silniejsza. Nie warto nikogo udawać, ani do nikogo się upodobniać! Każdy z nas jest wyjątkowy na swój własny sposób, a jeśli ktoś tego nie akceptuje to po prostu nie jest wart naszego czasu i poświęcenia. Lubisz się głośno śmiać? Śmiej się! Jesteś szaloną osobą? To super! Każda Twoja cecha jest wyjątkowa i warta do pokazania światu!

Moi drodzy czytelnicy takich wyznaczników udanego życia tak na prawdę może być bardzo dużo, bo ile osób, tyle przepisów na udane życie. Tak jak już wspomniałam na początku, dla każdego będzie co innego wyznacznikiem. I co najważniejsze, otaczajcie się osobami, które was szanują i akceptują, bo toksyczne znajomości tylko wysysają z nas chęci do życia. :)

A jakie są wasze sposoby na udane życie?
I o czym chcieli byście przeczytać w następnym poście? Czekam na wasze odpowiedzi!

Buziaki, M. 

6 komentarzy

  1. Moje wyznaczniki są takie same. Głównie chodzi o wyznaczanie i osiąganie swoich celów, bo tak naprawdę celem może być wszystko, od wyznaczenia sobie jakim chce się być człowiekiem po zdrowie,rodzinę,karierę czy podróże. :)

    http://donttalk-act.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli odwrócisz wszystko o 360 stopni to nadal będziesz w tym samym miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla pesymisty szklanka jest do połowy pusta. Dla optymisty jest do połowy pełna. Człowiek cieszący się swoim życiem stara się szklankę napełnić do końca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Twoim przepisem na szczęście Nimfo Leśna - piękne zdjęcie :) Moja filozofia życiowa jest podobna do twojej, widzieć pozytywy i cieszyć się drobiazgami :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.