KILKA SŁÓW - O MNIE!

piątek, 28 sierpnia 2015 | 7 komentarzy

... ,,Skręcam w lewo gdy mówisz - prawo. Zawsze martwię się na zapas o wszystko i o każdego. Nigdy nie mam się w co ubrać, ale zawsze mam za mało miejsca w szafie. Od każdego następnego poniedziałku jestem na diecie. Moim najlepszym przyjacielem jest czekolada, bo nie zadaje pytań, ale rozumie i uwalnia szczęście. Płaczę częściej niż myślisz i jestem czuła na ludzką krzywdę. Dbam o ludzi, którym na mnie nie zależy. Jestem silna, dlatego że muszę, a nie chcę. 
Znak zodiaku to rak - siła, upartość, wytrwałość, nieśmiałość, przywiązanie, romantyzm.
Kocham po prostu kocham życie..."taka jestem...


Cześć

Dziś kilka słów o mnie...
Jestem:

Mój znak zodiaku to Rak  - mam wielką wyobraźnię i nieomylny instynkt prowadzący mnie do celu, choć często nie działam na wprost, wręcz odwrotnie. Potrafię wyczuwać myśli innych i reagować na nie.

Urodziłam się w lipcu - uwielbiam , NIE.., Ja kocham lato, ciepło, piasek i wodę.

Wychowałam się na wsi, uwielbiam przyrodę, las, ciszę...chociaż mieszkanie w mieście też uwielbiam, bo jest prostsze.



Jestem bardzo szybka, aż za szybka. Wszystko robię w sekundę. Mam mnóstwo energii i mocy, że mogę góry przenosić. Szybko mówię, gadam jak nakręcona. Jeżeli coś mówię w przypływie emocji, nie można mnie zrozumieć. Ten kto mnie zna zawsze mów - zwolnij trochę :)
Uwielbiam robić wiele czynności na raz.

Uwielbiam słodycze. Mogę je jeść w kilogramach. Dwie tabliczki czekolady to dla mnie za mało. Obecnie jednak się ograniczam - aż mi żal :)

Gotowanie, pieczenie to moja pasja - lubię jeśli komuś smakują moje potrawy.

Staram się zawsze dążyć do celu, jeżeli na czymś mi zależy tak naprawdę - nie odpuszczę.

Muszę, mieć w szafie wszystko poukładane - chyba to jakaś obsesja  :)


Jestem, jaka jestem troszkę zwariowaną marzycielką. Zawsze staram się być uśmiechnięta, miła oraz pomocna dla drugiej osoby. Z reguły jestem bardzo nieśmiała.

Uwielbiam ekstremalne rzeczy, chociaż mam lęk  wysokości. Marzy mi się skok ze spadochronu - myślę, że spełnię marzenie :)


Sylwia

7 komentarzy

SZABLON BY: PANNA VEJJS.