CODZIENNOŚĆ - CZYLI KOLEJNY SZARY DZIEŃ

poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | 12 komentarzy
Cześć :)
Czy wy też  jesteście czasami znudzeni tym szarym codziennym życiem!?
Tą codziennością, która ciągle powtarza się tym samym schematem !?
Ciągle to samo! i to samo!

...u mnie wygląda to tak:
poranna kawa
śniadanko
praca
szybki obiad
zajęcia domowe typu sprzątanie itp.
chwila dla siebie może film, książka, rower, siłownia
i już trzeba iść spać i witać kolejny ten sam dzień.

 

W pracy to samo, czeka się tylko na to czy dziś Cię szef opieprzy czy może dziś nie!!!:)
Czy znów się coś wydarzy, co zwali Cię z nóg....
W pracy na ulicy w sklepach ciągle te same twarze - patrze na nich i myślę co ja tu robię ???








czasami chciałabym uciec stąd, wyjechać gdzieś daleko w nie znane poznawać świat i nowych ludzi oraz obyczaje. Tylko tak sobie myślę, że po tygodniu tęskniłabym do tego starego życia, bo tak naprawdę jestem bardzo szczęśliwa, a narzekać zawsze się będzie, gdyż nie docenia się tego co się ma ....dopiero jak się straci coś  ...tak właśnie to jest...:)

Miłego dnia życzę
mi pozostało jeszcze trzy dni pracy i mam urlop:) naładuję baterię na następny tydzień
już nie mogę się doczekać


A wy macie czasami już dość tej codzienności???
tego samego codziennego schematu??
piszcie

Sylwia :)

12 komentarzy

  1. Eh niestety rutyna gości u każdego w życiu :) Śliczne zdjęcia + również obserwuję ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety chyba każdy przechodzi takie momenty w życiu.. mam nadzieję, że naładujesz porządnie te baterie i wrócisz gotowa do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) urlop zaplanowany, a więc na sto procent, będę gotowa do działania :)

      Usuń
  3. Dziękuje Ci bardzo za miłe słowa :) U mnie znowu ostatnio wszystko się bardzo zmienia, nie jestem pewna jak będzie wyglądał mój każdy kolejny dzień. Czasem to fajne, a czasem męczące.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez to, że nie wiesz co przyniesie koleiny dzień - Twoje życie nie będzie rutyną...lecz sami warto zwolnić bieg :)

      Usuń
  4. A może warto zmienić choć jedną z tych rzeczy, by poczuć się inaczej? Wybrać inną siłownię, inną drogę do pracy, obiad zjeść w innym miejscu.. Właśnie po to, żeby ta rutyna się nie wkradała. Chyba każdy z nas czasem narzeka i czasem jego życie wydaje się nudne - ale tak jak sama mówisz, dopóki jesteś szczęśliwa, nie warto niczego zmieniać. Chyba, że zmieniać na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami człowiek lubi trochę ponarzekać :), ale dobry pomysł np. ze zmianą drogi do pracy lub obiadem w innym miejscu :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A mnie pomaga planowanie wyjazdów, dłuższych i krótszych, spotkań z rodziną i przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) masz rację, nawet te krótkie wyjazdy potrafią urozmaicić najnudniejszy tydzień życia :)

      Usuń
  6. Z racji studiowania każdy nas dzień wygląda inaczej. Nie lubimy rutyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na studiach zawsze jest ciekawie :) nie można się nudzić :)

      Usuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.