Parawaning

wtorek, 11 sierpnia 2015 | 12 komentarzy
Witam gorąco :) w ten upalny dzień


Wiadomo bardzo gorąco, fala upałów - trzeci stopień zagrożenia, ludziom ,,odbija'' robią różne rzeczy, których może nigdy by nie zrobili, ale czasami przechodzą sami siebie :)


                                                źródło:  http://kwejk.pl/obrazek/2403879/janusze-baltyku.html




Nie wiem czy słyszeliście o takich słowach jak ,,parawaning, janusze parawanów czy janusze plaży'', jeżeli nie to przeczytajcie mój post, a szybko wam wyjaśnię o co chodzi z tymi parawanami.
Turyści przychodzą na plaże o świcie, by już zostawić tam parawan i tym samym zając sobie miejsce, gdzie później idą do hotelu i śpią sobie smacznie do południa, a te osoby którym i tak się nie chciało wstać rano i rozstawić parawan, chcąc mieć dobre miejsce ustawiają go w wodzie.:)
Sama przekonałam się na własnych oczach jak to wygląda w rzeczywistości. Wybrałam się w weekend nad nasze polskie morze, oczywiście wstałam rano ok 5 godzin, by pokonać trasę dosyć szybko i nie zatonąć w fali korków i upałów. W miejsce do upragnionego celu dotarłam ok 7 rano, co było moim zaskoczeniem parkingi puste, ale za to plaża była już do połowy zapełniona, ale przez puste parawany, które stały jak widma, zaraz blisko morza tak że nawet linia brzegowa była zastawiona.
Wiadomo polak pomysłowy jest, a do tego lubi się grodzić niczym Kargul i Pawlak :) ha


źródło: http://paczaizm.pl/janusze-plazy/



Widząc ten obraz byłam zaskoczona, lecz ok godziny 12 już mnie nic nie zdziwiło, ludzie chcąc być blisko plaży i jednocześnie morza, wręcz wchodzili na siebie z parawanami namiotami i kocami. Byłam świadkiem kilku kłótni o miejsce. Ludzie myślą chyba,że przez postawienie parawanu stają się właścicielami plaży i mogą zarządzać tym miejscem jak swoja działką. Zero jakiś zasad społecznych czy po prostu zwykłej uprzejmości ludzkiej. Ważne jest tylko dobre miejsce z wejściem do morza.


źródło: http://mikolaj.blog.pl/files/2015/08/parawaning1.jpg 




.....ale wiadomo, kto rano wstaje ten ma pół ha miejsca na plaży :) .....he
Może macie jakieś fajne zdjęcia z plaży lub jakieś śmieszne wspomienia
chętnie poczytam:)



S.



12 komentarzy

  1. U nas jest. Kto rano wstaje ten ma dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem miłośniczką plażowania i wypoczywania nad wodą, jakoś nie widzę się w tym tłumie. A co do ludzkiej = nazwijmy to - kreatywnosci - to mnie już chyba nic nie zdziwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ludzka pomysłowość - nie zna granic :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Przecież to jest największy absurd z jakim się spotkałam..nie rozumiem dlaczego nikt z tym jeszcze nie zrobił porządku. Ja bym się tam przeszła właśnie koło 7 i pozbierała te parawany i odłożyła na bok. Mina "Januszy"? Bezcenna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,ha,ha :) może i masz rację, trzeba było tak zrobić:) mina bezcenna :)

      Usuń
  4. Oj, tak... Słoneczko niektórym przygrzewa...
    Miłego plażowania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba korzystać z uroków lata:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Haha :) fakt słyszałam, ze w upały nad naszym morzem ciężko się gdzieś wcisnąć, ale bez przesady, ze by zawładnąć kawałek plaży sam na sam :P Zawsze człowiek szuka jakiegoś swojego miejsca, na wakacjach chce miec swoją oazę i moze dlatego zaklepuje te miejsca, ale nieco to żenujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdy chcę mieć kawałek plaży dla siebie, ale ludzie czasami przechodzą samych siebie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Pozostawię to bez komentarza, w szoku jestem:(

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.