Trend na byci fit

środa, 12 sierpnia 2015 | 23 komentarze
Siemanko :)



 W tym poście chciałabym napisać Wam o ogólnym trendzie zdrowego trybu życia- czyli bycia FIT, oraz co tak naprawdę chcę zmienić w swoim życiu - na lepsze oczywiście!!!  :)


Czas zacząć trenować, dobrze i zdrowo się odżywiać  
dziś nie jutro!!! 





Wiadomo, że bieganie, ćwiczenia i wszelako pojęty sport oraz siłownia to niewątpliwie trend na bycie fit  od kilku już lat. Można to zaobserwować w internecie, telewizji, prasie i w naszym otoczeniu.
Każdy chcę być teraz fit, mieć szczupłą, smukłą i dobrze zbudowaną sylwetkę oraz śliczny i zdrowy wygląd. Jednak ćwicząc i walcząc o zgrabne i zdrowe ciało popełniamy mnóstwo błędów, a mianowicie chcemy mieć wymarzoną sylwetkę w krótkim czasie  i bez wielu wyrzeczeń :) tak się nie da !!!, chociaż szkoda :) Chciałoby się zajadać smakołyki, a przy tym nie przybierać na wadzę :)
Ja miałam tak zawsze, że po kilku dniach ćwiczeń nie widząc efektu od razu się zniechęcałam- myśląc.... i tak to nic nie da !!!!  to Błąd












Zaczynając ćwiczenia bardzo ważne jest, aby założyć sobie CEL, ale  realny do osiągnięcia. Utrata zbędnych kilogramów zgodnie z naszymi założeniami  zmotywuje nas do dalszej pracy nad swoim ciałem. Trzeba jednak pamiętać, że utrata kilogramów to nie tylko ćwiczenia, lecz przede wszystkim dieta i jeszcze raz DIETA, która prowadzi do spalania  tkanki tłuszczowej.  Tłuszczu nie da się spalić miejscowo, ani wybrać miejsca które chcemy odchudzić .:(  Mylne jest myślenie, że robiąc tylko brzuszki osiągnie się bardzo szybko idealny wygląd brzucha - czyli płaski brzuchy :) Ja zawsze tak myślałam hee







Żeby wymodelować i wysmuklić tą partie ciała trzeba wykonywać szereg ćwiczeń oraz zastosować dietę w naszym codziennym żywieniu.
Uwierzcie jest to ciężkie, ale do zrobienia. Ja ogólnie jestem łakomczuchem uwielbiam słodkości. Ciężko mi czasami odmówić sobie chwili przyjemności, ale no cóż czego się nie robi dla pięknego i zdrowego wyglądu.



Szaleństwo ze zdrowym odżywianiem i zdrowym stylem życia ogarnęła wszystkich...pomyślałam -  to czemu nie spróbować  i podjęłam wyzwanie które wam opiszę dokładnie w dalszych postach.
Przyznam, że nie raz już próbowałam ćwiczyć, biegać czy chodzić na siłownię, lecz moje zaangażowanie było krótkotrwałe i wracałam do starych nawyków, zmęczona brakiem szybkich efektów.
Teraz mam dużą motywację, aby osiągnąć swoje cele i znaleźć swój ,,złoty środek'' na rozwój siły, kondycji oraz  masy mięśniowej. ZOBACZYMY :)








Obecnie trenuję na siłowni z trenerem personalnym, czy przez to będę miała lepsze efekty - nie wiem, ale na pewno poprawię kondycję i nauczę się jak poprawnie wykonywać dane ćwiczenia i na których partiach ciała najlepiej się skupić, a co najważniejsze  co jeść.
Regularna aktywność fizyczna zapewni mi  dobrą kondycję i smukłą sylwetkę oraz zachowanie optymalnego stanu zdrowia i dobrego samopoczucia.
Nie jestem specjalistką w tej dziedzinie, ale sądzę że za kilka miesięcy będę miała większą wiedze i doświadczenie  :)
 Założyłam sobie, że schudnę ok 8 kg. w 4 miesiące. Będę miała śliczny i szczupły brzuch :)
 Moje cele:
- poprawa zdrowia i kondycji
- budowa masy mięśniowej
- płaski brzuch
- zdrowe odżywianie


A wy jakie macie cele,?
sposoby na piękne  i smukłe ciało? :) 
i co robicie żeby zachować dobrą kondycje?




a więc kobietki do dzieła :) i do walki :)

S.

23 komentarze

  1. u mnei tez po kilku dniach motywacja siega zeru ;)) Ale staram sie motywowac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacja jest najważniejsza. Gdy widzimy już jakieś wyniki - wtedy mamy większą ochotę na dalsze działanie:)
      Warto spróbować robić coś z kimś np. przyjaciółko, chłopakiem :) wtedy motywujemy się nawzajem :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za zrzucenie tych 8 kg!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu czarno białe jedzonko? Mniej widać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ile razy ja przestawiałam się na bycie fit, jednak zawsze po mieiącu ćwicze ułożonych wymiekałam a sztywne restrykcyjne jadłospisy nie zawsze były do spełnienia. Obecnie staram się jeść zdrowo, zażywam ruchu, ale nie zawsze tego zorganizowanego i restrykcyjnego, w żadnym z tych aspektów nie popadam w paranoje i nie przesadzam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) dokładnie nie trzeba popadać w paranoje, wystarczy jeść zdrowo i trochę ruchu :) Ja też często po miesiącu rezygnowałam i wracałam do starych nawyków
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Mnie od tego, żeby nie zrezygnować, tylko walczyć dalej odciąga myśl: przecież już tyle wysiłku w to włożyłam, szkoda teraz zrezygnować. To pomaga i motywuje, by się jednak nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie szkoda marnować coś w co się włożyło dużo pracy i energii :), a przede wszystkim czasu

      Usuń
  6. Mój cel to bycie fit, powrót do formy po ciąży, rzuceniu kariery sportowej i walka ze zbuntowaną tarczycą. Jestem na redukcji, a mąż na masie :) Takze w duecie siła. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aniu, czyli masz obok siebie ,,motywatora'' tak jak mówisz we dwójkę większa chęć działania
      życzę również powodzenia :)

      Usuń
    2. Jak najbardziej, nam pomaga tez fakt, że obydwoje w to poszliśmy i całą rzesza znajomych i rodziny nie maci nam głównie typu: serniczka nie zjesz, browarka do grilla nie wypijesz itd. Taka zmiana jest na całe życie, a nie na chwilę :)

      Usuń
  7. Żeby mieć płaski brzuch latem zawsze jeździłam rowerem (świetne cardio :)), jednak stawy mi się trochę posypały i już nie mogę z tym przesadzać. Ale serdecznie polecam. Pozdrawiam,

    www.dzisiejszy-makijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację rower jest świetny, a jeszcze bardziej bieganie. Chociaż ja tego nie lubię.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Czasem ciężko jest prowadzić zdrowy tryb życia no ale cóż... :)
    Nie dawno rozpoczęłam próbną współpracę z firmą odzieżową... czy mogłabyś mi kliknąć w linki? Bardzo mi zależy, a jeżeli też tego potrzebujesz - nie ma sprawy - odwdzięczę się... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/cndirect-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie teraz jest wszędzie głośno o zdrowym trybie życia - ludzie napędzają się sami jak machina :)
      ale to dobrze:) będziemy żyć długo i zdrowo he :)
      ok. nie ma sprawy :) klikam
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Podstawa to motywacja właśnie. I tu jest problem. Chyba zainwestuję w tablicę z motywacyjnymi cytatami. Potem dam znać jak idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł :) tylko daj znać jak Ci poszło.

      Usuń
  10. Moja motywacja do ćwiczeń kończy się zazwyczaj po kilku dniach. Nie lubię się ruszać, przy 176 cm ważę 60 kg, a taka zupełnie najmłodsza nie jestem, wszyscy chwalą mnie za figurę - mega ciężko wtedy o "kopa" do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wysoka i szczupła - chudzinka :) możesz ćwiczyć, tylko dla kondycji :)

      Usuń
  11. Ja muszę spalić ten okropny tłusz z którym od dawna walczę. Jestem na diecie redukcyjnej i chodzę na siłownię i widzę efekty. Są słabsze momenty, ale szybko powracam do formy :D Powodzenia! :) independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chodzi o zdrowy tryb życia to tak... u mnie z tym raczej średnio. Jeżeli natomiast chodzi o dietę, jak najbardziej stosuję. U mnie sprawdza się bezglutenowa. Do tego mikstura oczyszczająca i koktajle błonnikowe. Bardzo szybko można zrzucić kilka kg ;)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.