Trochę wspomień z Paryża - zdjęcia

niedziela, 16 sierpnia 2015 | 4 komentarze
 Bonjour :)


Wczoraj usiadłam do komputera zrobić porządki w zdjęciach, gdyż namnożyła się ich ilość milionowa :) Tak przeglądając foldery natrafiłam na ,,FOLDER PARYŻ'' - pomyślałam szybki post ze zdjęciami na bloga ....a czemu nie i jest :)









....a na początek dwa  filmy przepięknej świecącej milionem światełek Wieży Eiffla 



video




video



Najbardziej znanym obiektem i obleganym przez turystów jest oczywiście Wieża Eiffla - i o to kilka ujęć z mojej podróży:



 







 





























 



















































- ,,Wznoszę dla Paryża, dla Francji, dla świata tę oto wieżę ze stali. Będzie to najwyższa wieża na świecie'' - mówił inżynier Gustave Eiffel, projektant słynnej paryskiej budowli.







 Widok z Wieży Eiffla śliczny - zresztą zobaczcie sami. Na dole filmik z zjazdu z Wieży :)





video





































Nie wiem, czy widzieliście na YouTube ekstremalny zjazd na rolkach z wieży, jak nie to klik tu







Ulicami Paryża :






















































































 Słowa ,,kocham Cię'' w różnych językach














Łuk Triumfalny: Ostrołęka, Pułtusk :)


















Wcześniej w poście pisałam kilka słów o Paryżu możecie zobaczyć wystarczy  klik tu  , lub inny post o transporcie do Paryża klik tu






Rozmarzyłam się troszkę oglądając te zdjęcia :)
Jak myślicie można zakochać się w Paryżu?
Ja uważam, że tak...:)


S.

4 komentarze

  1. Super zdjęcia. Paryż jest przepiękny :)

    http://donttalk-act.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie! .. to cel mojej następnej podróży - no albo następnej następnej.. mam nadzieję, że się uda :)) ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak 😊 warto tam jechać

      Usuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.