Biała perła system - mój sposób na białe zęby

środa, 23 września 2015 | 6 komentarzy

  Jeśli szukacie szybkiego i dobrego efektu na białe zęby to tylko Biała Perła. 









Uwielbiam białe ząbki, czasami ciężko osiągnąć taki efekt mimo, że dbamy o swoje zęby jak tylko możemy myjąc je rano i wieczorem, używając po każdym jedzeniu gum do żucia i zawsze chodząc z nicią dentystyczną. Wybielanie zębów jest drogie i nie każdego jest stać na skorzystanie z takiego zabiegu. Chociaż mój dentysta twierdzi, że czasami ciężko jest osiągnąć taki efekt jaki by się chciało i lepiej nie próbować, bo zęby nie muszą mieć białego koloru :) - tak zawsze marudzi.
Ja zęby wybielam tym systemem  raz w roku zazwyczaj na lato :) Wybielałam już 3 razy.


Producent zaleca myć zęby dwa razy dziennie, ja niestety nie mam czasu rano ani ochoty chodzić z żelem, bo zawsze jestem i tak spóźniona, więc stosowałam system tylko wieczorem, gdzie mogłam poświęcić więcej czasu. Stosowałam 10 dni - według instrukcji podanej na opakowaniu. Efekt był widoczny już w pierwszym dniu użycia tego systemu. Obawiałam się ,że zęby zrobią się wrażliwe na ciepło i zimno, lecz u mnie nie było takiego efektu. Troszkę szczypały mnie dziąsła, ale dlatego trzeba uważać z ilością preparatu - nie trzeba przesadzać, myśląc im więcej tym lepiej i szybciej :)
Jestem bardzo zadowolona z wybielania tym system moja ocena to 10 w skali do 10 :)


 Plusy:
- produkt  bardzo efektywnie działa, dobrze wybielając zęby,
- dobra i dostępna cena ok 50 zł (najlepiej kupić przez internet),
- bardzo wydajne duże tubki.,
- nie niszczy szkliwa,
- łatwy i prosty w obsłudze ,
- efekt w krótkim czasie,
- można wykonać go samodzielnie w domowym zaciszu.


Efekt po 10 dniach używania systemy wybielającego




Jeśli chcę się szybko wybielić ząbki np. na jakoś uroczystość - to jest najlepszy sposób, by mieć śliczny biały uśmiech. Nie robiłam zdjęć przed, gdyż nie myślałam, że będę pisać post na ten temat. Mam trzy zdjęcia zrobione telefonem już po...( słaba jakość)






















żegnam was z czystym i białym uśmiechem
Sylwia :)


6 komentarzy

  1. Ostatnio miałam okazję pierwszy raz wypróbować pastę tej firmie i byłam zachwycona działaniem. Muszę się zaopatrzyć w ich produkty :) Efekt świetny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem mega zadowolona 😊 efekty sa zachwycające, a cena niska dla każdego przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ząbki są naprawdę ładnie odświeżone :)

      Usuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.