Jesienne wyzwanie fotograficzne

poniedziałek, 7 września 2015 | 12 komentarzy
Motivation, target, desire

Dziś pod wpływem fajnego i kreatywnego bloga podjęłam wyzwanie fotograficzne. Więcej o moim szalonym pomyślę znajdziecie w moim dzisiejszym wpisie. Może również was zachęci do przyłączenia się i wykonanie zadania.





Od zawsze kochałam robić zdjęcia, uwieczniać każdy moment, chwilę czy to z rodziną czy ze znajomymi. Na wszystkich imprezach, nigdy nie mam mnie na zdjęciu, bo to ja zawsze buszuję z aparatem robiąc fotki, wszystkim w około. :) Gdy patrzyłam na piękne zdjęcia zawsze zazdrościłam talentu, kreatywności oraz pomysłu w robieniu ciekawych zdjęć -  i postanowiłam  zrobić coś w tym kierunku. Dużo czytam różnych poradników, wpisów na necie o fotografii. Może sie troszkę podszkolę :)

Fajnie, bo blog jest takim miejscem, gdzie każdy wpis potrzeba oprawić ciekawym zdjęciem. To mnie bardziej motywuję do działania, aby robić fajne i ciekawe zdjęcia. Czasami zachowuję się jak nawiedzona robiąc kilkanaście zdjęć, a co ja piszę kilkadziesiąt zdjęć z jednego miejsca, ale przecież nie wiem które ujęcie będzie dobre, więc robię dużo, dużo zdjęć.


Muszę powiedzieć, że jestem z siebie dumna, gdyż tak naprawdę zaczynam nowy etap w życiu. Mam nadzieję, że rozwinę skrzydła i poznam wszystkie tajniki fotografii.

Jesienne wyzwanie fotograficzne (klik tu) Rudej  pojawiło mi się dzisiaj na ekranie komputera, gdyż obserwuje jej blog, pomyślałam Czemu nie !!! i podjęłam wyzwanie. Przez te zadanie na pewno nauczę się wiele i będzie to dla mnie fajna zabawa.

Wyzwanie polega na tym, że przez dwa miesiące trzeba robić zdjęcie liścia klonu ( wybrałam wersję dla początkujących) w wersji   30 zadań . Mam już trochę pomysłów, jak to wszystko zrobić, ale jak by mogło się wydawać to nie jest takie łatwe. Liść klonu tematem przewodnim zdjęć - może być ciekawie!





Zdjęcia, będę sukcesywnie wrzucać na  https://instagram.com/sylwia.do
Na koniec zadania, opiszę wszystko na blogu :)
Jeżeli, ktoś ma ochotę na bezpłatną sesję zdjęciową moim okiem to zapraszam :)


Sylwia :)

miłego poniedziałku, żeby się chciało tak jak się nie chcę  :) hee

12 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. czytając twojego bloga - motywujesz do działania :) i jestem
      bardzo się cieszę :)

      Usuń
  2. Sama chciałam wziąć udział w poprzednich wyzwaniach, ale lenistwo wzięło górę. Mam nadzieję, że tym razem się porządnie zmotywuje! Czekam na zdjęcia tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest z tą naszą motywacją i brakiem ochoty, ale wystarczy coś zacząć zobaczyć efekty i odrazu nabiera się siły i chęci 😊

      Usuń
  3. Też obecnie pracuję nad poprawą jakości moich zdjęć i sporo testuję. Bardzo ciekawe wyzwanie, ciekawe jakie będziesz mieć wrażenia po zakończeniu wyzwania. Koniecznie napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa, jak to zadanie się skończy 😊

      Usuń
  4. Bardzo fajne zadanie, na pewno podszkolisz swój warsztat :) 3mam kciuki i jestem ciekawa efektów końcowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu :) zgadza się :) na pewno te zadanie dużą mi da ) jeśli chodzi o kreatywność i pomysłowość w robieniu zdjęć.
    pozdrawiam

    jestem, również ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.