Maska do włosów - KALLOS COLOR

wtorek, 22 września 2015 | 6 komentarzy

Uwielbiam swoje włosy, chociaż nie jestem zadowolona z ich wyglądu, bo są suche i zniszczone na końcach ( wina częstej koloryzacji na kolor blond). Często zmieniam i próbuję nowych kosmetyków do włosów, które sprawiają że moje włosy stają się lśniące i miękkie w dotyku.



Dziś, będzie krótka recenzja maski do włosów, którą kupiłam w drogerii HEBE. Przyciągnęła mnie cena oraz duże opakowanie w sam raz na długie włosy -(pomyślałam po prostu starczy na dłużej).

Maska w dużym plastikowym opakowaniu o pojemności 1000 ml. cena 11.90, bardzo niska w stosunku do wielkości opakowania. Konsystencja przypominająca biały gęsty budyń. Dobrze się rozprowadza na włosach oraz spłukuję. Zapach mało intensywny, wręcz nie wyczuwalny. Maska pomarańczowa przeznaczona do włosów farbowanych, która zawiera wyciąg z lnu, dzięki czemu włosy są lśniące, jedwabiste i błyszczące.



Podsumowując:
Mimo niskiej ceny nie polecam, tej maski. Stosowałam ją ok. 2 miesiące nie zauważyłam żadnej różnicy, ani poprawy wyglądu moich włosów. Mimo zapewnień producenta włosy nie były błyszczące, ani jedwabiste, może i lepiej się rozczesywały, ale tak jakbym nałożyła zwykłą odżywkę do włosów. Od maski oczekuję, że odżywi i zregeneruję włos i właściwości maski będą osiągnięte. Ta maska nie spełniła moich oczekiwań.

tu znajdziecie  porównanie masek do włosów KALLOS :) wszystkie fajnie opisane :)

Jestem bardzo ciekawa - jak się sprawdziła ta maska na waszych włosach.

Sylwia


  

6 komentarzy

  1. Skoro nie jej nie polecasz to ludzie raczej jej nie wypróbują, więc nie wiem po co te pytanie odnośnie wrażeń Twoich czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak działa u innych, każdy ma przecież inny rodzaj włosów- efekty mogą być różne, a opinii wiele na temat produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam odżywkę tej marki. Jest ogromna i chyba nie zużyję jej do końca życia :D Ja odżywki używam tylko do rozczesywania, więc moje wymagania spełnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadza się jest ogromna starczy na wieki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. czytając opinie o niej - podoba się dziewczynom, można wypróbować

      Usuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.