MUST HAVE!!!

czwartek, 24 września 2015 | 2 komentarze
Hej :)

Dziś zabieram was w świat książek, romansów i miłości tej z różowym i szczęśliwym zakończeniem.
...Ach, jak ja kocham te szczęśliwe zakończenia...jeżeli ty też musisz przeczytać - te książki.






,,Tęsknię za Tobą, ukochana, tak. jak zawsze, ale dzisiaj było mi bardzo ciężko, bo ocean śpiewał o naszym wspólnym życiu. Niemal czuję Twą obecność obok siebie i zapach dzikich kwiatów, które zawsze przypominały mi Ciebie. W tej chwili nic nie sprawia mi przyjemności. Coraz rzadziej mnie odwiedzasz i czasem mam wrażenie, jakby największa część mnie powoli odchodziła. Mimo to próbuję. Nocą, gdy jestem sam, wzywam Cię, a w chwili gdy mój ból wydaje mi się największy, wciąż znajdujesz drogę, by do mnie wrócić. Zeszłej nocy we śnie zobaczyłem Cię na molo niedaleko Wrightsville Beach. Wiatr rozwiewa Twoje włosy, a w oczach odbija się światło zachodzącego słońca. Uderza mnie Twój widok. Opierasz się o reling. Jesteś piękna. Gdy Cię widzę, myślę, że takiego piękna nie zobaczę w nikim innym. Powoli zaczynam iść w Twoją stronę, a kiedy odwracasz się do mnie, spostrzegam, Że inni też na Ciebie patrzą. "Znasz ją?" -pytają z zazdrością w głosie, a gdy uśmiechasz się do mnie, po prostu mówię im prawdę. "Lepiej niż własne serce"(... ) N. Sparks





Jak ja uwielbiam takie momenty, gdy czytam i nie mogę się oderwać, wręcz wkurzam się jak coś lub ktoś mi przeszkadza. W myślach KRZYCZĘ  - jakie to wszystko romantyczne! ach, och...kiedy oni będą razem!!!
Jestem miłośniczką romansów, ckliwych historyjek, które można porównać do swojego życia, do czegoś co może się naprawdę wydarzyć. Uwielbiam także kryminały, ale później boję się iść nawet do łazienki ...he, - więc lepiej i milej czyta się te pierwsze.


Wszyscy, znają książki Nicholsa Sparksa, ( a jak nie to na pewno oglądaliście te piękne opowieści miłosne w telewizji, gdyż prawie wszystkie jego książki są zekranizowane). Kocham je za prosty język za lekkość czytania. Są bardzo wzruszające, które pobudzą najbardziej skamieniałe serduszko.
,,List w butelce'' pochłonęłam w jeden wieczór i jedno popołudnie- uwielbiam historię pary kochanków, którzy mimo wszystko się odnajdują i zakochują :)

....Ach ten Grey, znakomity biznesmen...czytałam, wszystkie III części książki Pięćdziesiąt twarzy Greya, oglądałam również film, więc pomyślałam, że po prostu muszę przeczytać książkę, która opisuję wszystko Jego oczyma  :) - nie mam wyjścia, chociaż przyznać muszę, że nie wzbudza już tylu emocji, jak te pierwsze części- ale tak jest zawsze.
Książka to lustrzane odbicie Pięćdziesięciu twarzy Greya z perspektywy samego głównego bohatera Christiana- fajnie wiedzieć jak on wszystko widział i czuł. Gdy kobietom czasami wydawało się  niezrozumiałe zachowanie Christiana, teraz można zobaczyć dlaczego postępował tak, a nie inaczej. Przyznam szczerze, często śmieszyła mnie ta książka, a szczególnie nie które słowa - faceci  pochodzą z innej planety-to fakt!  Książka  EL James jak zwykle wciągnęła mnie  i nie pozwalała oderwać się od czytania.
 

Musisz je mieć :) TAK !!!


Mój ulubiony cytat:

,, Czasami mężczyźni zachowują się jak głupcy, a on był tego doskonałym przykładem. to typ, którego głowę można by zawiesić na ścianie i umieścić napis ,,TYPOWY EGOCENTRYCZNY SAMIEC''. Jednak nie wszyscy są tacy. Jest wielu prawdziwych mężczyzn, którzy w jednej chwili mogą się w tobie zakochać'' (...)


Sylwia
Miłego weekendu :) może z książką ....

2 komentarze

SZABLON BY: PANNA VEJJS.