Vinted.pl - strona z milionem ubrań

wtorek, 8 września 2015 | 4 komentarze

Hej dziewczyny!!!

Jeżeli lubicie kupować, sprzedawać lub wymieniać się ubraniami- strona internetowa vinted.pl jest dla was... - Ja bardzo ją lubię :)


Moja ostatnio kupiona torebka, bardzo modna w tym sezonie z frędzlami cena 49 zł z przesyłką w 
sklepie koszt takiej torby to ok. 200 zł




Dziś chciałabym polecić wam stronę internetową vinted, gdzie można kupować, sprzedawać, a nawet wymieniać ubrania na nowe jak i używane, są tam też dostępne akcesoria buty itd. - katalog asortymentu jest bardzo duży. Jest to świetne rozwiązanie dla osób które chcą mieć fajne rzeczy za małe pieniądze, lub po prostu chcą się pozbyć starych zalegających w szafie ubrań - i przy tym jeszcze zarobić. :) wystawiając swoje rzeczy na sprzedaż.

Jak działa strona?

Nic trudnego:)

1. Trzeba się zalogować przez facebook lub przez zwykłą rejestracje.
2. Zostaję tylko przeglądać oferty, które nas interesują. Jeżeli zauważymy coś co nam sie spodoba
    można daną rzecz dodać do ulubionych lub zarezerwować. 
3. Pisać wiadomości prywatne do sprzedającego z pytaniem o daną rzecz,
     z prośbą o większą ilość zdjęć.
4. Jeżeli jesteśmy zdecydowani na zakup prosimy o numer konta, przesyłamy pieniądze i czekamy 

Prawda, że nic trudnego:)
Strona jest podobna do allegro i olx, tylko znacznie tańsza i lepsza w kontakcie ze sprzedającym. Wzbogacona o kategorię wymiany rzeczy i rezerwacji. Można zadawać pytania i prosić o zdjęcia.

Ostatnio moim zakupem była torebka czarna z frędzlami oraz rurki moro ( tak jak na zdjęciu). Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Rzeczy dotarły do mnie bardzo szybko i były zgodne z opisem.


Moje spodnie - Rurki moro ,,Zara'' kosztowały 29 zł - śliczne, w sklepie koszt spodni to 200 zł


Podsumowując są plusy i minusy takiego zakupu towarów, gdyż opieramy się tak naprawdę na zaufaniu drugiej osoby. Trzeba patrzeć, czy dana osoba ma dużo komentarzy i co sprzedaję.
Ostatnio Martyna zamówiła bluzę za 39 zł i została oszukana przez sprzedającą. Jej konto zostało wykasowane, a pieniądze nie zostały odzyskane, ale to był taki jeden incydent wcześniej zamawiała wiele razy i była bardzo zadowolona.
Ja osobiście serdecznie polecam stronę vinted.pl.
Moja ocena to 8/10 :)

Dajcie znać jak coś kupicie?
i napiszcie jak przebiegła transakcja?
miłego dnia  :)

Sylwia

4 komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie :) Świetne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna strona😊 w sam raz dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku miesięcy próbuję sprzedać tam parę rzeczy, może ceny ustaliłam za wysokie, a może nie potrafię robić interesów ale słbo mi to idzie :( independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kiedyś wystawiłam top za 80 zł, gdzie na vinted.pl było kilka podobnych, ale za niższą cenę. Martynka, od razu mi mówiła, że za wysoką wystawiłam. Chyba, po około miesiąca zmieniałam cenę na 50 zł. Sprzedał się od razu, miałam kilka osób zainteresowanych. To mój przykład :) trzeba zawsze sprawdzić cenę danego przedmiotu, ubrania, które sprzedajemy z cenami na vinted.pl . Też miłe dla oka jest dobre zdjęcie, można dodać nawet kilka, bardziej zachęci do kupienia. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.