PODSUMOWANIE - jesienne wyzwanie fotograficzne

piątek, 6 listopada 2015 | 11 komentarzy
Temat i wyzwanie wydawać by się mogło banalnie proste 30 zdjęć o różnych tematach, sytuacjach - co może być prostszego :) uwierzcie dla mnie to było ciężkie i niełatwe zadanie.
Pomysłów w głowie miałam mnóstwo, wszystko widziałam już oczyma wyobraźni i wiedziałam jak zrobić zdjęcia krok po kroku.
Chcecie zobaczyć? klikajcie w posta :)


Podsumowanie kreatywnego wyzwania
Zdjęcia w większości są robione telefonem. Każde zdjęcie jest opatrzone numerem zadania oraz tematem. Zdjęcia mają różną rozdzielczość. Przeróbka zdjęcia polegała na dodaniu ramki i zwiększenia kontrastu oraz pogłębienie zdjęcia. Na niektórych przyciemniłam zdjęcie - lubię szarość.
 Tutaj pisałam (klik)  o moim zgłoszeniu się do zadania (można sobie przypomnieć o co chodziło )
Wykonałam mnóstwo zdjęć, ale żadne tak naprawdę nie nadawało się do pokazania. Większość fotek to typu u cioci na imieninach - nudy. Wczoraj dopiero się do tego zabrałam tak naprawdę ze względu na to, że to dziś jest koniec zadania i trzeba opublikować zdjęcia - masakra, tyle czasu, a człowiek nie może się dobrze przygotować i jest co jest!!!

ZDJĘCIA























































THE END

Opis jesiennego wyzwania fotograficznego tu klik
Sylwia :)

11 komentarzy

  1. Woow, super zdjęcia, jak dla mnie drewniany domek i kociak na płocie są najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten domek jest moim ulubionym miejscem :)

      Usuń
  2. 3 świetna! Mam słabość do stylu militarnego :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię To! fajne fotki. Mam słabość do kociaków, śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamyślenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie 28 -pomysłowe,gratuluję i oby do wyników:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulubione ma bardzo miły klimat. Nie odgadniesz - nie odgadniesz co autor miał na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w podobnym wyzwaniu fotograficznym ! http://younglionessproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.