Wnętrza i nie tylko, czyli świąteczne inspiracje II

czwartek, 17 grudnia 2015 | Brak komentarzy
Hej, hej!

Ostatni wpis o inspiracjach otrzymał dużą ilość pozytywów i niektórzy prosili o więcej tak więc o to i są!
Tym razem przychodzę do was z dawką inspiracji świątecznych wnętrz, ozdób na stół czy na balkon. 


Starałam się wyszukać takie inspiracje, które będą dla każdego. Wiadomo, że gusta się różnią, dlatego też i obrazki są różnorodne. Wiele z ozdób można wykorzystać np. na balkonie. Sama mam domek jednorodzinny i ciężko było mi wyobrazić sobie jakiś ładnie ustrojony balkon, a w szczególności znaleźć jakieś inspiracje, ale mam nadzieję, że mimo wszystko i tak Wam się spodobają!












Ten świecznik tak mi się spodobał, że musi u mnie zagościć. Jak tylko zacznie mi się urlop zabieram się za zrobienie takiego, może zrobię przy okazji jakiś wpis jak można fajnie taki stroik wykonać samemu. :)


 To drzewko z szyszki to również mój faworyt! Jest świetne!

A Wam, które najbardziej przypadły do gustu?
Martyna


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.