INSPIRACJE STYLIZACJI - WALENTYNKI

czwartek, 11 lutego 2016 | Brak komentarzy
Heej!

Dzisiaj mam dla Was coś nowego, czego jeszcze na naszym blogu nie było, a mianowicie propozycje stylizacji. Z racji, ze zbliżają się Walentynki i wiele z Was wybierze się ze swoją drugą połówką do kina, na kolację bądź spacer pomyślałam, że pokarze Wam kilka stylizacji jak się można ubrać. Zapraszam!



Zacznijmy może od stylizacji bardziej eleganckich. Pierwsza, którą chciałam Wam przedstawić nadaje się raczej na wyjście do bardzo eleganckiej i wytrawnej restauracji, która będzie wymagała od nas lepszego szyku.


Przyznam się szczerze, że miałam z tą stylizacją problem, nie wiedziałam zbytnio jakie dodatki dobrać. Sama w sobie bardzo mi się podoba, prostota połączona z elegancją bardzo do mnie trafia dlatego postawiłam na klasyczne czarne szpilki i czarne dodatki, które nie są krzykliwe i nie przyciągają uwagi, a ładnie się uzupełniają.

Następna stylizacja jest bardziej kobieca i delikatna, jednak czerwone szpilki dodają trochę pikanterii i sprawiają, że całość nie jest mdła, ani nudna. Również idealna na wyjście na kolację lub na kolację w domu, gdy taką organizujemy. No ale dość już tej elegancji, przejdźmy do czegoś luźniejszego.

Muszę się przyznać, że w tej bluzeczce zakochałam się jak tylko ją ujrzałam i stierdziłam, że muszę ją z czymś połączyć. Postawiłam na klasyczne niebieskie jeansy i do tego czarne szpilki. Jestem miłośniczką szpilek i mogłam bym ich mieć setki, dlatego tak dużo ich się pojawia. A na jakiej randce sprawdzi nam się taka stylizacja? Np. przy wyjściu do kina, tylko biorąc pod uwagę obecną pogodę szpilki warto zamienić na jakieś botki.

Przed ostatnia propozycja będzie idealna dla dziewczyn, które lubią łączyć elegancje z wygodą. Czasem warto odstawić na bok wszystkie szpilki czy koturny i pozwolić sobie na odrobinę wygody. Dzięki koszuli będziemy wyglądały elegancko, spódniczka doda nam dziewczęcego uroku, a trampki dodadzą całości "luzu". Propozycja idealna dla tych, którzy stawiają na kino lub spacer.

Ta stylizacja jest moim ulubieńcem. Uwielbiam koszule w każdej postaci i w każdym połączeniu, tutaj jednak postawiłam na spodnie z racji tego, że są wygodniejsze i wydaje mi się, że w połączeniu z tą koszulą komponują się lepiej niż spódniczka. Malutka torebka na ramie dopełnia całą stylizacje, a czerwona szminka dodaje pazura. No i w końcu to propozycja walentynkowa, więc czerwony akcent to obowiązek!

Osobiście nie świętujemy z chłopakiem Walentynek, nie ma to jakiegoś głębszego powodu. Myślę po prostu, że takie "walentynki" powinno się obchodzić częściej, a okazywać sobie miłość powinniśmy bez żadnej okazji, tak po prostu.

Mam nadzieję, że wpis tego typu przypadnie Wam do gustu i jeśli wybieracie się gdziekolwiek to zainspirują Was te stylizacje w jakikolwiek sposób!
A może w tych zestawieniach byście coś zmieniły? Piszcie!

Martyna.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.