MIĘDZY SMUTKIEM, A RADOŚCIĄ - CZAS NA ZMIANY!

czwartek, 16 czerwca 2016 | 2 komentarze
MOJE MARZENIA, NADZIEJE W JEDNO SEKUNDĘ STRACĄ SENS ŻYCIA, CZY MOŻE NABIORĄ JESZCZE WIĘKSZYCH BARW...?


I stało się tak jak chciałam od zawsze - czyli wrócić w rodzinne strony i tam mieszkać, pracować po prostu żyć. Wiedziałam już od kilku miesięcy, że dostane telefon i usłyszę słowo - przeprowadzka, wtedy myślałam, że będę skakać do góry i cieszyć się jak szalona, bo w końcu to moje marzenie. Jednak, gdy usłyszałam te słowo uśmiechu na moich ustach nie było, wręcz przeciwnie taki trochę żal i smutek...
Ciężko jest zaczynać wszystko od nowa i to kolejny raz w życiu...gdy wszystko ma się już poukładane zaplanowane.


Jednak trzeba iść do przodu - spełniać swoje marzenia i żyć pełnią życia :) Nie ważne jest miejsce gdzie mieszkamy, lecz ludzie z którymi będziemy żyć w danym miejscu...



Teraz tylko zostało planowanie przeprowadzki i za kilka tygodni pożegnać się z tym cudownym miejscem jakim jest Warmia i Mazury i z osobami, które poznałam i do których się tak bardzo przywiązałam.
Trochę przelałam swoich myśli tu na bloga... i od razu lepiej na sercu :) to działa jak terapia...:)
Sylwia

2 komentarze

  1. Znam Cię. Szkoda, że zmieniasz miejsce zamieszkania. Życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany czasem przynoszą zmiany...liczę że na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.