PASTY WYBIELAJĄCE

niedziela, 23 października 2016 | 1 komentarz
PASTA BLEND-A-MED 3D WHITE LUXE PERFECTION
BLANX WHITE SHOCK
BEVERLY HILLS FORMULA PERFECT WHITE BLACK


Piękny uśmiech i białe piękne ząbki to jest to co lubię najbardziej - zapewne jak wiele osób.
Stosuje różne  pasty wybielające pisałam w poście o Systemie Biała Perła, który polecam również. Jednak dziś opiszę Wam trzy naprawdę skuteczne i tanie pasty do zębów, które pięknie wybielają zęby i sprawiają, że uśmiech staje się śnieżnobiały.


Moją ulubioną pastą do zębów którą stosuję najczęściej jest Blenda-a-Med 3D White Luxe Perfection: uwielbiam ją za świeżość i mocny mentolowy smak, który daje długotrwałe uczucie świeżości. Już po kilku dniach można zobaczyć różnicę w kolorze naszych zębów, gdyż pasta błyskawicznie wybiela ( nawet po 3 dniach tak jak zapewnia producent).  Pasta zawiera w sobie ścierające drobiny, które dokładnie usuwają przebarwienia i oczyszczają zęby z osadów. Po umyciu zęby są gładki jak po wykonaniu zabiegu usuwania kamienia :) Pastę kupiłam w Rossmanie za ok  17 zł. - jest wydajna i starcza na długo. Jak dla mnie to pasta jest numer 1.


Kupiłam pastę Blanx White Shock - ze względu na opinie na jej temat, że wybiela poprzez światło - czyli takie aktywne wybielanie uśmiechem. Chciałam sprawdzić jak to działa i czy to co pisze producent to prawda. Pasta zawiera aktywny czynnik wybielający, który podczas mycia wiąże się ze szkliwem i pozostaje na jego powierzchni przez cały dzień i jest aktywowany przez światło dzienne, czyli im więcej się uśmiechamy w świetle tym nasze zęby stają się bielsze. Mogę zapewnić, że zęby błyszczą i pięknie świecą bielą po użyciu tej pasty. Pasta ma również właściwości antybakteryjne oraz pomaga usuwać pigmenty i barwniki. Chciałabym podkreślić, że jestem zaskoczona jak pasta reaguję na światło i że ząbki mogą tak pięknie wyglądać po jej użyciu. Efekt był widoczny po jednym użyciu pasty. Ma bardzo piękny niebieski kolor, lecz nie daję takiego dużego uczucia świeżości jak Blend-a Med White Luxe Perfection . Kupiłam ją w aptece cena około 28 zł.


Pasta Beverly Hills Formuła Perfect White Black, oczywiście zaciekawiła mnie swoim kolorem, byłam ciekawa jak czarny kolor może wybielić zęby? - a więc może, gdyż zawiera węgiel aktywny, który jest bardzo bezpieczny i skuteczny w wybielaniu zębów. Działa także eliminując bakterie oraz nieświeży oddech. Bardzo dobrze usuwała żółty nalot na zębach, który gromadzi się od picia herbaty czy kawy. Kupiłam ją w aptece za ok. 22 zł.


Wszystkie trzy pasty mogę polecić, bo są naprawdę dobre i sprawdzają się idealnie do wybielania zębów jak i w codziennym użytku. Stosuję je na przemian, jednak najczęściej używam Blen-a Med 3D White Luxe Perfection, bo lubię jej mentolowy smak i  świeżość, którą daje. Jednak, aby wybrać odpowiednią pastę dla siebie, trzeba znać swoje potrzeby i oczekiwania.

Sylwia




1 komentarz

  1. blendamed według mnie nic nie daje jeśli chodzi o wybielanie, w tej chwilii używam swiss smile i widzę w końcu efekty! <3 blanx mam, czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że będę zadowolona. :) ostatniej z zaproponowanych nie używałam :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.