LOKÓWKO - SUSZARKA / OBROTOWA / BABYLISS PARIS / BRUSHING 1000

sobota, 12 listopada 2016 | 1 komentarz
ZESTAW DO MODELOWANIA WŁOSÓW
Idealny prezent na Święta


Chciałabym dziś przedstawić Wam opinie na temat lokówko-suszarki, którą posiadam od około dwóch lat, więc moja opinia będzie rzetelna i sprawdzona.
Wszystkie produkty, które posiadałam z firmy BaByliss, są godne polecenia. Użytkuje się je przez kilka lat, a urządzenia nadal są jak nowe i dobrze sprawują swoją funkcje. Miałam z tej firmy dwie prostownice, jedną do tej pory użytkuje od 3 lat (napiszę o niej post) oraz kosmetyki do stylizacji włosów. 


Mam długie i bardzo gęste kręcone włosy, które puszą się jak szalone :) Prostuje je codziennie, chociaż od około 2 m-cy zostawiłam je w spokoju, by odżyły i nabrały mocy na dalsze prostowanie :)
Na zakup tej lokówko-suszarki namówiła mnie koleżanka. Powiedziała, że na moich włosach sprawdzi się idealnie - Miała rację, gdy użyłam jej pierwszy raz wiedziałam, że będę jej używać przy każdej stylizacji moich włosów. Kupiłam ją na allegro za ok. 170 zł.

BaByliss to idealny zestaw do modelowania włosów - czyli do suszenia, prostowania, zwiększania objętości włosów, podnoszenia ich u nasady, oraz do podkreślenia swoich loków, czyli do codziennego użytku.

Zestaw posiada 4 końcówki:

KOŃCÓWKA PROSTUJĄCA - moja ulubiona, używam jej bardzo często. Sprawdza się nawet lepiej niż prostownica, prostuje i wygładza grube kosmyki włosów. Jak dla mnie super, bo gdy prostuje włosy prostownicą to muszę oddzielać cienkie kosmyki i prostować, każdy oddzielnie. Końcówka ta jest na tyle fajna że bardzo szybko może poskromić moje kręcone włosy. Posiada zęby ceramiczne oraz ma cztery stopnie regulacji w zależności od grubości włosa i osiągnięciu efektu prostowania. Ja zawsze prostuje włosy na stopniu 3.


KOŃCÓWKA OBROTOWA SZCZOTKO-SUSZARKA - ta końcówka jest MEGA, najczęściej używam właśnie jej. Pięknie podnosi włosy u nasady do tego wygładza i prostuje oraz je suszy. Jestem zakochana w tej końcówce. Zawsze przed specjalnym wyjściem podnoszę sobie włosy u nasady tą końcówką, a później prostuje jeszcze włosy prostownicą. Włosy wyglądają jak po wyjściu od fryzjera, gładkie, uniesione i błyszczące :) Końcówka posiada dwukierunkową głowicę obrotową ze szczotką o średnicy 50mm i jest pokryta naturalnym włosiem dzika WOW :). Muszę przyznać, że mimo częstego używania końcówka jest jak nowa (można to zobaczyć na zdjęciu).


KOŃCÓWKA SZCZOTKA-SUSZARKA - o tej końcówce nie mogę napisać wiele, gdyż używałam jej tylko kilka razy. Myślę, że idealnie sprawdzi się do krótszych włosów, albo do robienia fal na końcówkach włosów. Osobiście używałam jej do modelowania grzywki, ale bardziej w celu sprawdzenia tej końcówki. Szczotka wykonana jest również z włosia dzika i ma 20 mm.


KOŃCÓWKA DO SUSZENIA WŁOSÓW - jak sama nazwa wskazuje, tą końcówką suszę włosy. Funkcja jonizacji powietrza zapobiega w elektryzowaniu się włosów oraz nadaje blask i włosy są miękkie w dotyku.
  

Dla mnie rewelacja!!! Polecam bardzo ten zestaw myślę, że sprawdzi się u każdego. Idealny prezent po choinkę dla ukochanej osoby :) a więc Panowie i Panie pomysł na prezent już jest :)


Zapraszam również na post Martynki o lokówce Babyliss - KLIK TU

Sylwia


1 komentarz

  1. Ja ostatnio mam chęć na eksperymenty z włosami, myślałam nad jakimś nowym sprzętem, żeby wyczarować na włosach coś nowego. Fajnie, że trafiłam na Twój post. Co prawda jeszcze nie wiem na co się zdecyduję, ale będę miała na uwadze to obrotowe cudo;D

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.