CZY STARE ZNACZY MODNE ?

sobota, 31 grudnia 2016 | Brak komentarzy
Sylwestrowa sukienka znaleziona w mojej szafie.


   Stare sukienki babć, mam, ciotek, sióstr nie muszą lądować w koszu. Nie zapominajcie o ciuchach przekładanych z piwnicy na strych czy z szafy do szafy. Często warto coś odrestaurować, aby znowu wyglądało pięknie. Razem z siostrą szukałyśmy czegoś na Sylwestra, i kawałek materiału wpadł jej w oko, z szafy wyciągnęłyśmy sukienkę sprzed 15 lat. Wygląda zjawiskowo, idealna na Sylwestrową imprezę, studniówkę czy domówkę. 
***

   Sukienka jest luźna, lekko dopasowana w talii, ma długie rękawy. Dół jest rozkloszowany. Kokardki i srebrna nitka dodają jej dziewczęcego uroku. Nasze odkrycie idealnie prezentuje się na jej sylwetce. Dodatki typu kapelusz czy bransoletka, świetnie wpiszą się w tą kreację.









  Nowe nie znaczy lepsze, czy ładniejsze. Kupując i zakładając na siebie nowy ciuszek, czujemy się  piękniej i bardziej atrakcyjnie, myśląc, że mamy modne ubranie, które każdego zachwyci. Często widzimy osoby w tej samej kreacji, warto więc zajrzeć do starych antyków sprzed lat np. młodzieńczych sukienek naszych mam czy starszych sióstr.  Można je przeszyć, skrócić czy zwężyć, wystarczy trochę kreatywności i uzyskamy świetny look na każdą okazję.

  Dzięki odnalezieniu sukienki. powstał szybki post, myślę że będę częściej dodawać posty związane z modą. Mam teraz blisko siebie fajną modelkę, która jest moją siostrą, więc mogę ją wykorzystywać.
 Mimo, że już dziś jest noc Sylwestrowa mam nadzieję, że zainspirowałam kogoś kto jeszcze niema co na siebie włożyć. Do dzieła! Przeszukajcie szafy, może znajdziecie w niej skarby!

Udanej zabawy sylwestrowej!
Sylwia :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.