NOWY ROK, NOWE POSTANOWIENIA

wtorek, 27 grudnia 2016 | Brak komentarzy
Czy już macie swoją listę noworocznych postanowień i celów?

   Kiedy byłam małą dziewczynką zawsze miałam zeszycik lub kalendarzyk, w którym robiłam różne zapiski w formie dziennika i trochę pamiętnika. Zapisywałam całe kartki tworząc listy, punkty i rożne ważne lub mniej ważne zapiski. To zostało mi do dziś, zawsze mam w torebce kalendarz, gdzie zapisuje ważne daty, rzeczy do zrobienia itp., coś ciągle z niego wykreślam i dodaje nowe zapisy... i tak cały czas - po prostu tak lubię.
   W pracy, również mam mnóstwo kartek i karteczek, to mnie bardziej mobilizuję do wykonywania czynności napisanych na tych karteczkach. Często jednak gdzieś, je gubię lub po prostu wyrzucam do kosza, więc forma kalendarza w moim wypadku sprawdza się bardziej.
   Na przełomie grudnia i stycznia w nowym kalendarzu zapisuje noworoczne postanowienia, które zmierzam wykonać i spełnić. Zapisuje co nowego zrobię, co muszę zmienić i do czego dążyć w nowym roku. Powiem, Wam że ciężko idzie ze spełnieniem i wdrożeniem wszystkiego co zapiszę, ale się staram jak mogę :)


Już za chwilę przywitamy Nowy Rok 2017, a co idzie za tym podejmiemy noworoczne postanowienia, które rozpoczniemy zazwyczaj od 1 stycznia.


Wiadomo:

 - MNIEJ STRESU

 - ZRZUCIĆ ZBĘDNE KILOGRAMY

 - KUPIĆ KARNET NA SIŁOWNIE

 - OSZCZĘDZAĆ

...domyślam się, że połowa osób, która to czyta już ma zapisane na kartce czy w głowie właśnie takie postanowienia, jak na górze, które chciałaby spełnić...z tymi kilogramami i oszczędzaniem przynajmniej u kobiet może być ciężko :) U mnie na liście akurat te dwa punkty zawsze widnieją :) lecz z ich spełnieniem jest już gorzej.


W tym roku mam trzy mega ważne dla mnie cele do spełnienia, które w moim kalendarzu widnieją tak zapisane:

BLOG

PRACA - WŁASNA DZIAŁALNOŚĆ

STUDIA, KURSY

oraz całe mnóstwo innych, ale też bardzo ważnych...

Napiszę tylko krótko, że marzy mi się swoja działalność, nie będę pisać jaka żeby nie zapeszyć:) a co z nią związane to, że chcę iść na studia i skończyć kilka kursów. Do tego pisać i pisać bloga. Chcę w tą wszystko włożyć serce i dużo, dużo pracy.


Myślę, że początek roku to dobry moment na przemyślenia i spełnianie swoich marzeń oraz celów i stawianie sobie postanowień. Choć może połowa się z nich spełni i sprawdzi.
Myślę, że każdy z nas doskonale wie czego pragnie i czego oczekuje od życia i innych - trzeba tylko popracować nad swoją motywacją, aby spełniać to wszystko o czym się marzy.

Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia marzeń :)

Sylwia


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.