ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE 2016!

wtorek, 6 grudnia 2016 | 2 komentarze




Hej hej! 

Z racji, że mamy już grudzień, czas przygotowań do świąt przychodzę do Was z dużą dawką różnych inspiracji. W tamtym roku post z inspiracjami cieszył się dużym zainteresowaniem (kilk tu i jeszcze tu), mam nadzieję, ze w tym roku będzie tak samo! :)




Jak widzicie w poście znajdziecie nie tylko inspiracje, ale różne ciekawe pomysły na ozdoby świąteczne DIY lub klimatyczne ustrojenie wnętrza.






Choinka wcale nie musi być zielona! :) Aby nasza ozdoba była wyjątkowa możemy kawałki gałązek lekko przyprószyć sztucznym śniegiem i dodać kilka sztuk malutki ozdób. efekt gwarantowany!




Osobiście jestem zachwycona tym pomysłem! Jak tylko go zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę coś takiego zrobić! Oczywiście podzielę się z Wami efektem końcowym.



A co myślicie o takiej formie zapakowania prezentu? Mi się bardzo podoba i plus za to, ze możemy narysować na opakowaniu własne ozdoby, rysunki czy życzenia.



To by było na tyle. Podzielcie się swoimi pomysłami na świąteczne ozdoby!
Jakie chcieli byście jeszcze zobaczyć inspiracje? Piszcie!
Martyna

2 komentarze

  1. Masa wyjątkowych pomysłów na ozdoby, a wiele z nich można dołączyć do prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! :) Myślę, że taki upominek na pewno zostanie doceniony.

      Usuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.