Post antywalentynkowy! Dlaczego nie obchodzę Walentynek!

poniedziałek, 13 lutego 2017 | 1 komentarz
Hej!

Walentynki już jutro, a Ty dalej nie masz pomysłu co kupić swojej drugiej połówce? Chcesz urządzić romantyczną kolacje, ale nie wiesz jak to wszystko ogarnąć? A może chcesz zorganizować wyjazd na romantyczny weekend, ale nie wiesz dokąd? Przykro mi, ale ja Ci nie pomogę, mogę Ci jedynie pomóc w uświadomieniu, że Walentynek nie warto obchodzić. Dlaczego? Zapraszam dalej!







Czerwień, kolor, który podczas okresu walentynek jest po prostu wszędzie. Niezliczona ilość serduszek, amorków, strzałek mnie jakoś nie jara i w sumie uważam, że resztę społeczeństwa  też nie powinno. Nie będę kłamać, że Walentynki były dla mnie zwyczajnym dniem od zawsze. Gdy byłam młodsza, w szkole organizowana była z tej okazji poczta walentynkowa i oczywiście, że z niej korzystałam. Zawsze wysyłało się liściki lub kartki do swoich obiektów westchnień, a razem z koleżankami przekrzykiwałyśmy się, która z nas zebrała więcej upominków. I powiem Wam, że całkiem miło wspominam ten okres, to oczekiwanie czy mam jakiegoś cichego wielbiciela. Tylko, że wtedy była to bardziej forma zabawy. Nie traktowałam tego jako "święta zakochanych". Dzisiaj nie traktuje tego ani jako formę zabawy ani "święta".


I nie robię tego dlatego, że jestem sama, czy jestem nieszcześliwie zakochana. Wręcz przeciwnie. Mam wspaniałego chłopaka, z którym jestem bardzo szczęśliwa i którego bardzo kocham. I właśnie teraz, będąc już dorosłą osobą zrozumiałam, że uczucie i związek powinno się pielęgnować każdego dnia, o każdej porze. Walentynki są dla Ciebie pretekstem, aby dać Twojej drugiej połówce jakiś miły upominek? Okej, niech będzie, ale pomyśl. Czy taki upominek nie był by lepszą niespodzianką, gdyby ta osoba dostała go bez żadnej okazji? Tak poprostu, za to, że jest. Czas dla siebie i miłość powinniśmy się starać znaleźć w każdej możliwej chwili, a nie tylko od święta.I nie przejmujcie się tą cała nagonką związaną z Walentynkami. Sklepy, kwiaciarnie, restauracje czy kina cieszą się z takich "świąt", bo to dla nich możliwość większego zarobku, ale nie dajmy się zwariować. Przecież ukochana osoba jest z nami przez cały rok, a nie tylko ten jeden dzień. A po za tym..Będąc w długoletnim związku, po pewnym czasie kończą się pomysły na zaskakujące prezenty. :D Dlatego pamiętajcie moi drodzy czytelnicy! Walentynki to dzień jak co dzień, a kochać, szanować się i pamiętać o sobie trzeba każdego dnia! A nie tylko od święta! ;)

Mam nadzieję, ze taki luźny post przypadł Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzach!
Martyna

1 komentarz

  1. Kocham prezenty i Walentynki też. W twoim artykule jest dużo prawdy. Kochać trzeba przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.