GROUPON, szybka lecz niekrótka recenzja.

wtorek, 7 kwietnia 2015 | Brak komentarzy
Witajcie
Tak jak wcześniej było wspomniane dzisiaj temat o pewnej bardzo znanej stronce z okazjami, czyli Groupon. No właśnie, czy to stwierdzenie "okazje" jest do końca prawdą? Zależy, ale zacznijmi od początku. Skupie się na opcji Travel, bo właśnie z takiej korzystałam.
Po męczącej i długiej sesji marzyło mi sie jedno-odpoczynek, najlepiej w cichym spokojnym miejscu, z dala od miejskiego zgiełku, a że z natury lubię wyszukiwać okazji i nie przepłacać zaczęłam szukać atrakcyjnej oferty na Grouponie. Muszę wam przyznać, że nie było łatwo mi znaleźć odpowiedniej oferty ze względu na to, że nie chciałam jechać daleko. Padło na Hotel Masuria. Wcześniej, jeszcze długo przed sesją rozpoznawałam się w opiniach o tego typu stronkach i nigdzie nie znalazłam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania tj. jak to działa? czy to na pewno nie oszustwo? czy bedę traktowana tak samo jak inni goście? Po mimo obaw zarezerwowałam, kupiłam i nie żałowałam.



Zależnie od oferty, kupując groupon rezerwujemy termin lub kupujemy pobyt, a rezerwacji dokonujemy telefonicznie (osobiście radzę opcje z automatyczną rezerwacja) oraz wybieramy opcję jaka nas interesuje (ile dni pobytu, z posiłkami czy bez, z zabiegami czy bez itp.).
Później dokonujemy wyboru formy płatności, wybieramy bank i automatycznie przekierowuje nas na stronę banku. I tu jest właśnie duży minus. Wybór banków jest bardzo mały i są to przede wszystkim duże banki typu Millenium czy PKO, mając konto w banku np. WBS musimy poprosić kogoś mającego konto w banku wymienionym na liście o zrobienie przelewu za nas, co jest moim zdaniem dużą niedogodnością, ale idźmy dalej. Po wszystkim dzwonimy, pytamy czy rezerwacja została dokonana, płacimy i czekamy na potwierdzenie rezerwacji na mailu, drukujemy i jedziemy na wypoczynek. Płacimy tyle ile wykazuje grupon, za nic nie dopłacamy podczas pobytu, chyba że w gruponie zostały wymienione jakieś dodatkowe opłaty.
Z czystej ciekawości sprawdziłam czy przypadkiem cena groupona nie jest równa cenie stacjonarnej za pobyt i tu moje zdziwienie, dzięki tej stronce zaoszczędziłam 120 zł.
I w brew niektórym opinią, traktowana byłam tak samo jak inni goście-wszystko zależy od obsługi. :)
Ode mnie kciuk w górę, ocena tego systemu 8/10.

Miłego dnia, lecę przygotowywać referat M.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.