JAK URZĄDZIĆ MAŁĄ SYPIALNIĘ ?

czwartek, 29 grudnia 2016 | Brak komentarzy
MOJE WNĘTRZE
PRZYTULNIE I NOWOCZEŚNIE


Jeszcze nie dawno byłam na etapie przeprowadzki i małego remontu w domu w którym obecnie mieszkam. Drobnymi kroczkami całe zamieszanie z ,,urządzaniem się'' mija zostało tylko dopracowanie szczegółów i zakup różnych dekoracji i końcowy etap wystroju całego wnętrza.
Dziś postanowiłam napisać jak urządzić mały pokój w którym będzie nasza sypialnia, w której spędzamy mnóstwo czasu.
***
Oszalałam, po prostu oszalałam na punkcie koloru szarego i białego jeśli chodzi o wnętrze domu. Wszystko co jest w tych kolorach podoba mi się od razu :)
Sprawdziłam już, że połączenie tych kolorów ze sobą pasuje idealnie niemalże do każdego koloru, więc nie trzeba martwić się o kolor dodatków, bo mogą być one w kolorze czerwonym, zielonym czarnym jakim sobie tylko wymarzymy.
***
Wiedziałam czego dokładnie chcę w swojej sypialni i jak ona ma wyglądać. Do urządzenia miałam mały pokój około 20 metrów. Chciałam w nim zmieścić duże łózko, dużą szafę, szafeczki nocne i kilka małych dodatków. Postanowiłam, że skupie się na szafie, która musi pomieści wszystko!!:)
Na zdjęciu widać 2/3 szafy, gdyż trudno było mi zrobić zdjęcie w tak małym pokoju.

Postanowiłam, że nie będę kupować gotowej szafy, a zrobię ją pod wymiar i sama zaprojektuje jej wnętrze w środku. W ten sposób zagospodarowałam całą ścianę i wykorzystam całą przestrzeń, która jest ważna w każdym centymetrze w tak mały pomieszczeniu. Chciałam, aby fronty szafy były gładkie i nie miały żadnych klamek oraz widocznych uchwytów w ten sposób pokój optycznie się powiększył, a szafa idealnie wtopiła się w styl wnętrza. Dodałam tylko na frontach listewki w kolorze stalowym, żeby dodać jakiś element dekoracyjny.


Dużo czasu spędziłam na oglądaniu łóżek. Oglądałam strony internetowe z inspiracjami, gazety oraz odwiedziłam mnóstwo lokalnych sklepów.
Chciałam, żeby łoże było wygodne, duże i koniecznie miało zagłówek pikowany i było w kolorze mocno szarym i do tego jeszcze było w dobrej cenie:) Po długich poszukiwaniach znalazłam idealne w Black Red White. Jest tam ogromny wybór, a co najważniejsze ceny nie są wygórowane. Można u nich od razu kupić dodatki, które będę pasować do mebli.
 *Można zaoszczędzić ok 800 zł i kupić łoże bez pojemnika na pościel:) -

Link do łoża klik tu

Narzuta pikowana Polymink w kolorze szarym - BLACK RED WHITE


Poduszki JYSK oraz PEPCO



Jeżeli mówimy o sypialni to też musi być romantycznie, ja postawiłam na cotton balls, które kupiłam w Biedronce. Udało mi się kupić w fajnym kolorze szarym, białym i czarnym :) idealnie pasuje. Na początku powiesiłam ja na firance, później położyłam na parapecie, a w końcowej fazie są na zagłówku i myślę, że to jest najlepsze miejsce dla tych lampek.

Cotton balls na baterie - biedronka

łoże to Wiktoria futon wymiary 180/200


Stołek INGLOF - IKEA
Dywanik - IKEA


Chciałam kupić sobie taboret ze schodkiem, aby sięgać do szafy na najwyższą półkę, ale postawiłam na zwykły. Bardzo się cieszę, bo ma on wiele zastosowań w mojej sypialni. Służy jako miejsce do siedzenia, stolik oraz dekoracja :) Kupiłam go w Ikea link klik tu

* kolory jasne powiększają pokój warto również zawiesić lustro, które optycznie powiększy sypialnię.


Stolik nocny jak dla mnie jest idealny. Wysoki ma małą szafeczkę na różne małe skarby oraz miejsce na książki, a do tego jest naprawdę tani. Szukając wysokiego stolika nocnego ceny wahały się w granicach ok 500 zł. Więc kwota 129 zł robi wrażenie. Zajmuje mało miejsca, bo jest wysoki i wąski.
Link do stolika klik tu

Stolik nocny HEMNES - IKEA


Brakuje mi jeszcze lampek nocnych może mi jakieś polecicie?
Chcę również nad łożem zrobić trzy duże zdjęcia w kolorze szarym, może znacie jakoś stronę internetową, gdzie można wywołać duże formaty zdjęć, może być w formie plakatu czy fototapety.

Sylwia





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.