PODKŁAD MAXFACTOR LASTING PERFORME / RECENZJA

niedziela, 19 kwietnia 2015 | Brak komentarzy
Od bardzo dawna szukałam dla siebie idealnego podkładu. Który będzie dobrze krył moją naczynkową skórę i co najważniejsze nie będzie drogi.... i znalazłam: 

Podkład Lasting Performa

MAXFACTOR

  
MOJA CERA
Mam cerę mieszaną tzn. cucha na policzkach, tłusta na czole i nosie. Moja skóra wymaga nawilżenia, ale umiarkowanego, gdyż czoło często się błyszczy. Posiadam zaczerwienienia oraz naczynka na policzkach, co jest problemem w ich  kryciu. Ogólnie mam ciemną tonację skóry, a więc używam ciemniejszych odcieni podkładu.  

JAKI JEST
Jest to podkład który nawilża, a także idealnie wygładza moją twarz. Równomiernie rozprowadza się na skórze, co najważniejsze przykrywa przebarwienia i zaczerwienienia. Świetnie się rozprowadza. Utrzymuje się na twarzy bez poprawiania makijażu nawet do 9 godz. Najbardziej w nim lubię, że nie pozostawia śladów na ubraniu - a to zmora każdego podkładu.  Poniższe zdjęcia przedstawiają moją twarz - policzki  i jak widać podkład  bardzo dobrze  kryję zaczerwienienia (co jest dla mnie najważniejsze).

 
bez podkładu

 
z podkładem


APLIKACJA
Często podkład nakładam palcami, nie lubię
pędzli lub gąbeczek, gdyż mam wrażenie, 
że po kolejnym użyciu np. gąbeczki bardziej wyskakują mi krostki.


CENA
Można go kupić w każdej drogerii, koszt waha się w granicach od 30 do 40 zł. Wiem, że ceny są różne dlatego warto czasami poszukać w kilku miejscach, by zaoszczędzić.

PODSUMOWUJĄC:
  •  Tani
  •  Trwały
  •  Ma lekko konsystencje
  • Utrzymuje się nawet do 9 godzin

  •  Doskonale kryjący

  •  Nie rozmazuje się 

    Na dzień dzisiejszy jestem z niego ''mega'' zadowolona. Polecam go wypróbować, jak dla mnie jest świetny.

    Sylwia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.