MIX TRZECH KOLORÓW PAZNOKCI /SEMILAC / INSPIRACJA

piątek, 12 czerwca 2015 | Brak komentarzy
Cześć
Tak ja obiecałam dodaję post o moich pazurach. Piszę go bardzo rano, gdyż szkoda dnia na siedzenie w komputerze :) mamy śliczną pogodę. :)



Nie wiem jak wy, ale ja mam odwieczny problem z moimi paznokciami. Słabą rosną, są łamliwe i cienkie - często pokryte białymi plamkami. Przyznam się chociaż wiem, że jest to obrzydliwe mam skłonności do obgryzania ich fuu. Nienawidzę tego!!! Stosowałam mnóstwo lakierów typu gorzki w smaku nic nie pomagało, bo po 2 dniach smak mi już nie przeszkadzał.:) i wracałam do swojego nawyku. Stosowałam również różne odżywki jak i na utwardzenie płytki, regeneracje czy samą odżywienie - powiem szczerze nie pomogły mi w uzyskaniu ładnych paznokci, ale to też może  dlatego, że stosowałam je krótko zniechęcona widocznym brakiem efektów.

Od ponad roku robię sobie paznokcie żelowe - jest to mój sposób na zadbane i piękne dłonie. Na początku przedłużałam paznokcia tipsem, ale obecnie mam żel na swojej płytce. Staram się zmienić wzór raz w miesiącu- wiadomo takie paznokcie to duży koszt w granicach 60 - 80 zł ( zależnie od wzoru ), więc jak odrost nie jest duży to czekam :) Mam dobrą stylistkę paznokci, trzymają mi się jak ,,zaklęte'' :)
Dzięki żelom mam spokój w co kilku dniowym malowaniu paznokci, co jest bardzo denerwujące bo zawsze lakier gdzieś odpryśnie i trzeba malować od nowa, a ja nigdy nie mam na to czasu. Co najważniejsze nie obgryzam swoich pazurów :) a to już połowa sukcesu. Jak widzę jakie są długie, aż uśmiecha mi się buzia :)
Oto moje ostatnie trzy wzory paznokci. Szkoda, ale nie mogę znaleźć innych zdjęć moich paznokci :(



Uwielbiam kolor czerwony w każdym odcieniu :)





  
a wy jakie macie pomysły na letnie wzory oraz jak dbacie o swoje dłonie?
mi się teraz marzą neonowe kolory :)

Sylwia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.