PALETA KOREKTORÓW REVOLUTION MAKEUP PALETTE LIGHT - CZY WARTO KUPIĆ?

czwartek, 18 lutego 2016 | Brak komentarzy
PALETA 8 KOREKTORÓW DO TWARZY


Paletkę korektorów kupiłam pod wpływem dobrej opinii wizażystki, która je poleciła i bardzo zachwalała. Korektory miały doskonale zatuszować wszystkie niedoskonałości cery i cienie pod oczami, zamaskować kłopotliwe miejsca i niedoskonałości. Zapewnić komfort i długo trwały efekt- taki jest opis producenta!

Czy się sprawdziły? W moim przypadku NIE.
Moja skóra po ich nałożeniu wygląda bardzo ciężko, korektor nie wchłania się w skórę, a osiada na niej co wygląda bardzo sztucznie, przez co skóra wygląda na bardzo zmęczoną i wysuszoną. Wszystkie zmarszczki mimiczne, suche skórki i inne defekty wręcz eksponuje jeszcze bardziej niż kamufluje.
Bardzo mnie jednak dziwi wysoka ocena tego produktu na forach internetowych. Nawet przed napisaniem postu czytałam kilka opinii o tej palecie i powiem, że w większości podoba się. Może to jest związane z typem skóry lub po prostu ogólnym upodobaniem do kosmetyków, makijażu. Dla mnie osobiście to jest najgorzej wydane 30 zł. za tą cenę mogłam kupić 1 dobry korektor do twarzy lub inny kosmetyk.


Ogólnie paleta prezentuję się bardzo ładnie. Korektory umieszczono w wygodnym, plastikowym etui. Zestaw zawiera również duże lusterko, które dla mnie jest najlepszym elementem tego zestawu.

Jestem bardzo ciekawa jakie Wy macie doświadczenie z tą paletą?
Może polecicie mi jakiś dobry korektor do twarzy :)
Sylwia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.