PĘDZLE HAKURO / MÓJ ZESTAW DO PRECYZYJNEGO MAKIJAŻU TWARZY I OCZU / RECENZJA

piątek, 12 lutego 2016 | 6 komentarzy
PĘDZLE HAKURO H55, H24, H13, H80, H67, H85

Kupiłam 6 sztuk pędzli, które tworzą podstawowy zestaw do makijażu, używam ich od około dwóch miesięcy. Zawsze chciałam korzystać z profesjonalnych pędzli, lecz ich cena mnie odstraszała, gdyż uważałam że mimo dobrego produktu makijaż i tak będzie taki sam- myliłam się!
Po przeczytaniu wszystkich recenzji oraz opinii wybrałam firmę HAKURO.
Praca tymi pędzlami stała się miła i przyjemna. Kosmetyki nakładają się lepiej i efekt końcowy makijażu naprawdę jest lepszy i bardziej widoczny. Teraz po niżej przedstawie wam krótki opis każdego z pędzli.

 HAKURO H55 PĘDZEL DO PUDRU


Pędzel jest przeznaczony do nakładania pudrów sypkich, prasowanych, brązujących oraz mineralnych. Można nim również rozcierać za mocno nałożony bronzer lub róż. Idealnie wklepuje puder mineralny i osobiście tylko do tego go używam. Puder nakłada się szybko, nie zostawienia smug. Włosie pędzla jest zbite, długie i bardzo sprężyste, a co najważniejsze bardzo miękkie i miłe dla twarzy. Często inne pędzle uczulały mnie, po nałożeniu kosmetyków twarz szczypała, teraz po użyciu tych pędzli nie mam takiego uczucia. Trzonek pędzla jest wykonany z naturalnego drewna. Jest duży i masywny przez co dobrze się go trzyma w dłoni.


HAKURO H24 PĘDZEL DO RÓŻU I BRONZERA 


Pędzel jest przeznaczony do nakładania różu, bronzera i kosmetyków rozświetlających. Produkt służy również do modelowania twarzy. Używam go tylko do nakładania bronzera na kości policzkowe, później lekko rozcieram pędzlem Hakuro H55, gdy kolor jest za mocny. Pędzelek jest lekko skośny i bardzo delikatny, nie tworzy plam i smug po nałożeniu kosmetyku. Trzonek masywny i duży wykonany z naturalnego drewna.


HAKURO H13 PĘDZEL DO RÓŻU I BRONZERA


Pędzel idealny do nakładania rozświetlacza na szczyt kości policzkowych. Może być również stosowany do nakładania różu lub kosmetyków brązujących, gdzie umożliwia precyzyjne konturowanie. Miłe i wygodne jajeczko używam tylko do nakładania rozświetlacza. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Włosie jest również bardzo mięciutkie i delikatne.


HAKURO H80 PĘDZEL DO APLIKACJI CIENI  


Pędzel ten to świetne narzędzie na wykonanie makijażu oka. Ułatwia aplikację na górnej jak i na dolenej powiece, podkreśla wewnętrzny i zewnętrzny kącik oka. Dobrze rozciera granice między kolorami. Wykonany został z wysokiej jakości, naturalnego włosia kozy. Włosie ułożone w okrągłej skuwce, w kształcie jajeczka, nakładają cień który nigdy mi się nie oprószył.


HAKURO H67 PĘDZEL DO ROZCIERANIA CIENI

 
Służy do nakładania kosmetyków o płynnej lub kremowej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Pędzel polecany jest w szczególności do rozcierania cienia w załamaniu powieki. H67 wykonany został z najwyższej jakości syntetyku w kolorze brunatnym i białym. Włosie elastyczne, odpowiednio giętkie, ułożone zostało w lekko spłaszczonej skuwce. Zaletą syntetycznego włosia jest brak chłonności kosmetyków płynnych. Pozwala na precyzyjne nałożenie korektora na małych partiach twarzy, nie pozostawiając przy tym nieestetycznych smug.


HAKURO H85 PĘDZEL DO EYELINERA I BRWI 


Służy do wykonywania kresek na powiekach, do modelowania brwi. Bez problemu obrysowuje brwi, aplikacja jest bardzo przyjemna. Obawiałam się tego, czy jego długa rączka nie będzie problemem w aplikacji - okazało się, że nie!. Pędzel jest naprawdę bardzo wygodny w użytkowaniu. Dobrze wypełnia brwi cieniem, lubię go używać.


Podsumowując pędzle HAKURO są bardzo dobrej jakości, wykonane są solidnie. Pięknie się prezentują. Trzonek wykonany jest z drewna malowany na czarno w kolorze czarnego matu. Idealnie komponuję się ze skuwką, która jest w kolorze srebrnym. Pędzle są łatwe w utrzymaniu i pielęgnacji. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwalają osiągnąć  tzw. efekt WOW. Po mimo codziennego użytku nadal wyglądają jak nowe. 
Czy polecam zakup? - TAK, myślę że nikt nie będzie żałował. Ja swoje pędzle kupiłam w mintishop.

Używacie tych pędzli? Chętnie poczytam również wasze opinię?

Sylwia




6 komentarzy

  1. Ja na razie nie mam pędzli hakuro ponieważ zaczynam dopiero swoją przygode z makijażem ale słyszałam, że te pędzle są świetne :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potwierdzam są super:) W sam raz na pierwszą przygodę z makijażem

      Usuń
  2. Czas chyba na zakup tych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem nowych pędzli! Podobają mi się te pędzle Hakuro i Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i również polecam :) zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są najlepsze pędzle jakie kiedykolwiek powstały! Uwielbiam się nimi malować. A jeśli ktoś szuka tych pędzli to tutaj znajdziemy ciekawą ofertę: https://kbarth.pl/firm-pol-1445604922-Pedzle-Hakuro.html

    OdpowiedzUsuń

SZABLON BY: PANNA VEJJS.