CIASTO Z PŁATKÓW OWSIANYCH NA ZIMNO

czwartek, 2 lutego 2017 | Brak komentarzy
Przepis



 Przepis na te ciasto znalazłam na stronie internetowej i tak naprawdę do zrobienia tego przepisu skusiło mnie zdjęcie, bo ciasto na nim wyglądało pysznie...
Jestem łakomczuchem jakich mało, rano najlepiej do kawy zjadłabym tabliczkę czekolady, więc szukam zdrowych zamienników i je przyrządzam. 
Chciałabym również podzielić się z Wami tym zdrowym, ale i pysznym przepisem:)


SKŁADNIKI NA SPÓD:
300 gram płatków owsianych ( u mnie dwa rodzaje płatków owsianych górskich po 150 gram)
100 gram daktyli
100 gram orzechów włoskich
2/3 łyżeczki wody


SKŁADNIKI NA MASĘ:
500 gram chudego sera twarogowego
100 gram wiórek kokosowych
3 łyżki miodu

POLEWA:
1 gorzka czekolada
2 łyżki wody


Spód:
1. Daktyle zalewamy wrzątkiem na ok. 10 minut
2. Płatki owsiane, orzechy oraz daktyle blendujemy
3. Całość wygniatamy tak ja ciasto najlepiej ręką. Gdyby ciasta było za mało ,,plastyczne''
dodać można kilka łyżek wody.
3. Przygotowane ciasto wyłożyć na spód blaszki wyłożonej papierem do pieczenia

Masa:
1. Twaróg przepuścić przez praskę, dodać miód oraz wiórki kokosowe - dokładnie wymieszać i wyłożyć na spód.

Polewa:
1. Rozpuścić czekoladę z wodą i rozsmarować na wierzchu naszej masy

Tak przygotowane ciasto schłodzić w lodówce około 2 godziny:)


Sylwia



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.