CIASTECZKA KRUCHE Z MARMOLADĄ

czwartek, 16 lutego 2017 | Brak komentarzy
PRZEPIS 

Domowe ciasteczka z marmoladą, które są kruche i delikatne w smaku.
 Chwila przygotowań i można smacznie zajadać ciasteczka popijając kawkę:)
 U mnie upieczona porcja znikła w ciągu 30 min :)
Byłam troszkę zła bo upiekłam je dla gości, ale widocznie smakowały moim domownikom:) 
Napisanie tego postu zainspirowało mnie do ponownego upieczenia ciasteczek. 
Więc czytajcie również zabierajcie się do pieczenia.


SKŁADNIKI:
1 kostka margaryny ( u mnie Kasia)
3 szklanki mąki ( u mnie tortowa)
0,5 szklanki cukru
1 cukier waniliowy 
2 łyżeczki proszku do pieczenia 
1 jajko 
2 łyżki śmietany 18%

PRZYGOTOWANIE:
1. Wszystkie składniki dokładnie zagnieść.
2. Włożyć ciasto do lodówki na pół godziny.
3. Rozwałkować ciasto na grubszy placek.
4. Wkrajać kształty.
5. W każdym wykrawanym kształcie odcisnąć na środku kciuk, 
tworząc zagłębienie i wypełnić je marmoladą.
6. Piec w 200 stopniach od 8 do 10 minut. 



Smacznego 
Sylwia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.