ODŻYWKA DO WŁOSÓW BLOND / JOHN FRIEDA / RECENZJA

środa, 19 kwietnia 2017 | Brak komentarzy
ROZJAŚNIA I UŁATWIA ROZCZESYWANIE

 Korzystałam już z kosmetyków marki JOHN FRIEDA, mój wcześniejszy post klik tu.  

***
Postanowiłam po raz kolejny napisać recenzję kosmetyku tej firmy, gdyż jestem bardzo zadowolona z tego, jak jego formuła wpływa na moje włosy. Do zakupu tej odżywki skusiła mnie cena, była przeceniona z 35 zł na 24 zł w Rossmanie. Jeśli chodzi o włosy, to często kupuję różne produkty różnych marek. Testuje i szukam najlepszych dla moich włosów. Po stosowaniu tej odżywki jestem pewna, że kupie sobie cały zestaw.

Mogę szczerze polecić blondynce ten produkt.

Pokochałam ten produkt po pierwsze za zapach, (MEGA) odżywka pachnie cudownie i nadaje włosom  zapachu świeżości przez kombinacje zapachu rumianku oraz ekstratu owoców cytrusowych. Po drugie za to, że nadaje moim włosom blasku i miękkości. Włosy, po użyciu tej odżywki są sprężyste i bardzo unoszą się u nasady. Już po pierwszym użyciu zrobiła na mnie wrażenie WOW.
Mam kręcone włosy, puszące się, po zastosowaniu tej odżywki  włosy miały większy skręt, myślę że to przez to, że odżywka dobrze nawilżyła moje włosy. Uwielbiam ją również za to, że nadaje nowy kolor moim blond włosom, niweluje żółto-rudawe kolory, zamieniając je na piękny złocisty blond :)
Super rozjaśnia!! Produkt bardzo wydajny. Czy polecam? - oczywiście, że tak! 


Sylwia


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.